OPI AVOPLEX 'NAIL & CUTICLE REPLENISHING OIL'

zondag, juli 23, 2017

OPI Avoplex Nail & Replenishing Oil

Mijn nagels zijn van nature vrij droog, altijd al geweest. Gelukkig bestaan er tegenwoordig specifieke producten die dit probleem grondig aanpakken. Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil van OPI is er zo eentje. Ik gebruik deze olie echt al jaren om mijn nagels en nagelriemen te voeden en ze in topconditie te houden. Kortom, een product waar ik heel tevreden over ben en telkens opnieuw koop. 

OPI Avoplex Nail & Replenishing Oil
Deze heerlijke olie op basis van vitamine E, anti-oxidanten en advocado extracten, herstelt de vocht/vetbalans en voedt droge nagelriemen. De olie is ook ideaal om een ruwe, droge huid op ellebogen en hielen te verzachten.

Zoals elke olie is ook de Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil een beetje vettig. Vandaar dat ik het product liever 's avonds gebruik. Ik merk zeker een verschil wanneer ik de olie een paar weken niet heb gebruikt. Mijn nagelriemen zijn dan minder soepel, droger en ze scheuren sneller in. Dan weet ik weer dat ik het flesje moet bovenhalen.

OPI Avoplex Nail & Replenishing Oil
Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil is verkrijgbaar in een glazen flesje (7,5 ml of 15 ml) of in een tube (7,5ml). 

De Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil 'To Go' is trouwens super handig. Dezelfde verzorgende bestanddelen maar dan in een gelformule. Makkelijk voor onderweg!

Het volledige gamma Avoplex van OPI is o.a. verkrijgbaar bij
Planet Parfum en op planetparfum.be

Avoplex Nail & Cuticle Repleneshing Oil
23,90 (15 ml)
14,90 (7,5 ml)
14,90 (7,5 ml 'to go')






0 reacties