INSTAGRAM #JUNI '17

donderdag, juli 27, 2017


Ben ik de enige die vind dat de zomer veel te snel gaat? De maand juni is alvast voorbijgevlogen, en het ziet er naar uit dat juli dezelfde kant op gaat. Juni was een echte topper wat het weer betreft. Niets is zo aangenaam als een home made ontbijt (1.) onder een stralende zon! 

Veel zon mag dan wel leuk zijn, onze haren zijn er minder gelukkig mee. Goed beschermen en verzorgen is de boodschap! Deze Morning After Kit van Ouai (2.) kocht ik speciaal voor op vakantie. Super spul dit, een artikel volgt nog. Ik kocht deze zomer ook een aantal zonneproducten waaronder de zonnecrème SPF 50 Sport en After Sun Repair van Dermalogica (3.). Beide producten kunnen zowel voor het gezicht als lichaam gebruikt worden. Ik vind het echte aanraders! 

Eind juni ging ik voor een weekje naar Sicilië en dit was ons hotel (4.) Jullie zien het, een mooie blauwe lucht, fijn zandstrand (5.) en heel veel palmbomen (6.)... Zalig! Tijdens een van onze uitstappen kwamen we dit zwart katertje tegen (7.). Wat een indringende blik! In Sicilië weten ze als geen ander hoe ze met weinig een groots effect kunnen creëren. Deze patio (8.) is helemaal mijn ding! Een beeld uit de straten van het pittoreske stadje Ibla (9.). Jullie zien het, Sicilië was een echte meevaller! 


Hebben jullie nog vakantieplannen?


1 reacties

  1. Zoveel leuke zomerse foto's, hier is de zomer ver te zoeken, hopelijk hebben we binnenkort toch wat beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen