CHANEL LE GEL SOURCILS '350 TRANSPARENT' & '370 BRUN'

maandag, juli 10, 2017

Chanel Le Gel Sourcils '350 Transparent' & '370 Brun'

Nooit eerder kregen wenkbrauwen zoveel aandacht als nu. Niet verwonderlijk dus dat de meeste make-up merken er zoveel aandacht aan besteden. Ben je zelf niet gezegend met een volle bos, dan zijn er altijd handige hulpmiddeltjes zoals potloden, poeders en gels die je wenkbrauwen instant voller maken. 

Chanel bracht onlangs Le Gel Sourcils uit, een nieuw product dat de wenkbrauwen voller maakt, in model houdt en fixeert. De wenkbrauwgel komt in een strakke, zwarte tube - vergelijkbaar met die van mascara - en is verkrijgbaar in drie tinten: transparant, blond en bruin. 

Chanel Le Gel Sourcils '350 Transparent' & '370 Brun'
Chanel Le Gel Sourcils '350 Transparent' & '370 Brun'
De verpakking ligt dankzij de vierkante vorm goed in de hand en het kegelvormige borsteltje is precies groot genoeg om zorgvuldig te kunnen werken. Wat me meteen opviel, is dat Le Gel Sourcils 6 g product bevat en dat is best veel. Zeker als je weet dat je met Gimme Brow van Benefit slechts 3 g product krijgt. Links op de foto zien jullie de transparante versie, rechts de bruine. Er is ook nog een blonde kleur beschikbaar maar die is te licht voor mij. Als je heel goed kijkt, zie je de kleine vezels in de gelformule waarover ze het bij Chanel hebben. Niets extreem opvallend, wel subtiel aanwezig wat voor een mooi natuurlijk resultaat zorgt.

De transparante versie is mijn persoonlijke favoriet. Het is de volgende stap nadat ik mijn wenkbrauwen met een potlood heb ingekleurd. Hij houdt alles netjes op zijn plaats en toch blijft het er natuurlijk uitzien. Vaak drogen transparante wenkbrauwgels tot een dikke, witte korst waarbij je precies bij de minste beweging de gel voelt zitten. Le Gel Sourcils doet dat niet, hij fixeert terwijl mijn wenkbrauwen toch nog natuurlijk aanvoelen. Weerbarstige wenkbrauwen zullen wellicht iets sterker nodig hebben, maar voor mij doet deze het prima. Net als de transparante versie, droogt ook de bruine gel mat en dat is altijd natuurlijker vind ik. De kleur in de tube lijkt warm, maar eenmaal aangebracht droogt de kleur tot een mooie asbruine tint. De kleur is helaas een tikje - niet veel - te donker voor mij. Voor een avondje uit is hij dan weer ideaal.

Chanel Le Gel Sourcils '350 Transparent' & '370 Brun'

Le Gel Sourcils is verkrijgbaar bij de parfumerie 
en in de Chanel E-Boutique

Verkrijgbaar in 3 tinten
Prijs: € 30,90 

0 reacties