ARIANNA NAIL POLISH GEL EFFECT '24'

maandag, juli 03, 2017


De kans dat jullie het make-up merk Arianna kennen, is wellicht heel klein. Toch wil ik jullie graag het (budget)lakje dat ik tijdens mijn vakantie in Sicilië heb gekocht, laten zien. 

Ik was helemaal niet van plan om nagellak te shoppen op reis maar een korte trip naar de lokale markt besliste daar anders over. Uiteindelijk verliet ik de markt met een goed gevulde shoppingtas... Oeps!

De nagellak heeft geen kleurnaam maar kreeg wel de nummer '24' mee. Ik kan de kleur het best omschrijven als een warm oranjerood. Heel mooi als je al een zomers kleurtje hebt! De (gel)textuur is niet te vloeibaar of te dik waardoor de lak zich prima laat aanbrengen.

Op de foto zien jullie twee laagjes zonder top coat, maar in feite was een enkele laag ook al voldoende geweest om tot een mooie dekking te komen. Het lakje heeft een brede, platte kwast zodat je snel en makkelijk kan werken. 


Over de droogtijd niets dan goed want de nagellak was in een mum van tijd droog. Een aanrader dus, deze nagellak van Arianne. Zeker als je weet dat ik er slechts één euro voor heb betaald.

Ga je binnenkort op vakantie naar Italië, check dan zeker de lakjes van dit merk!


0 reacties