CHANEL LE VERNIS LONGUE TENUE '506 CAMÉLIA'

woensdag, juni 14, 2017


Als ik mijn collectie nagellakken bekijk - en die is behoorlijk uitgebreid - zijn het er voornamelijk van Chanel. Ik ben altijd al fan geweest van hun lakjes maar sinds ze de formule hebben gewijzigd, en een aantal nieuwe kleuren aan de collectie hebben toegevoegd, ben ik maar moeilijk te houden. 

Mijn nieuwste aanwinst? Le Vernis Longue Tenue 'Camélia'.



Camélia wordt omschreven als een dieproze kleur met koele ondertoon. Denk maar aan de kleur van frambozen. De kleur is intens, pittig en bovendien erg draagbaar. Camelia is niet alleen een prachtige kleur, hij heeft ook nog eens een geweldige crème formule die zich super makkelijk laat aanbrengen.

Je zou Camélia gerust een 'one-coat wonder' kunnen noemen, want na een enkel laagje is de kleur perfect.  




De droogtijd bij Camélia was heel snel en ook over de houdbaarheid ben ik zeer tevreden. Ook de nieuwe formule van Chanel blijft bij mij makkelijk een drietal dagen mooi, op voorwaarde dat ik een top coat gebruik. 

Het enige wat ik jammer vind aan de nieuwe Le Vernis Longue Tenue is dat de naam van de kleur nu op de achterkant van het flesje staat gedrukt. Ik vond het wel iets hebben, de naam op de voorkant, niet?




Chanel Le Vernis Longue Tenue is verkrijgbaar bij de parfumerie 
en in de Chanel E-Boutique

Prijs: 25,00 

0 reacties