MINI SHOPLOG: 5 FAVORITES

vrijdag, mei 19, 2017

Bobbi Brown Skin Foundation SPF 15, Lancôme Hypnôse Volume-à-porter, Chanel

We zijn allemaal wel op zoek naar de perfecte foundation die ons een smetteloze huid geeft, een mascara die onze wimpers oneindig lang en volumineus maakt en een concealer die onze kringen op een natuurlijke manier verdoezelt. Het is soms een zoektocht maar eens je ze hebt gevonden, blijven het vaak favorieten voor het leven (of toch zoiets)...

Dit zijn mijn favorieten!


Lancôme Volume-à-porter mascara
Links zien jullie de Bobbi Brown Skin Foundation SPF 15 in de kleur '3,5 Warm Beige'. Ik heb er al vaak over geschreven, en na al die jaren blijft dit nog steeds mijn nummer 1 foundation! De Skin Foundation SPF 15 dekt mooi, ziet er natuurlijk uit én wordt prima verdragen door mijn gevoelige huid. Test hem snel zelf even uit, je zal meteen zien wat ik bedoel. 

Op dit moment ben ik helemaal weg van de Hypnôse Volume-à-porter mascara van Lancôme. De perfecte mascara voor wie graag volumineuze (en toch gesepareerde) wimpers wil. Wel de Volume-à-porter variant graag, de andere vind ik persoonlijk minder. 

Chanel Le Vernis '506 Camélia'
Wie mij een beetje kent, weet dat ik gek ben op de nagellakken van Chanel. Trouwe fan hier! Deze fuchsia kleur 'Camélia' is mijn laatste nieuwe aanwinst.

Chanel Correcteur Perfection '10 Beige Clair' - Chanel Stylo Yeux Waterproof '10 Ébène'
Enkele jaren geleden leerde ik de concealer 'Correcteur Perfection' van Chanel kennen. Ik was er meteen weg van... Deze long lasting concealer geeft een mooi en natuurlijk resultaat, dekt goed en droogt de huid rondom de ogen niet uit. Een must-have in mijn toilettasje!

Rechts zien jullie de Stylo Yeux Waterproof, een automatisch oogpotlood, eveneens van Chanel. Dit soort oogpotloodjes vind ik altijd handig om bij je te hebben, je hoeft ze nl. niet te slijpen. Ze zijn ook ideaal om mee te nemen op vakantie! Dit is de kleur '10 Ébène'.   

Wat zijn jouw favorieten?


0 reacties