♥ JO MALONE 'ENGLISH PEAR & FREESIA' BATH DUO

donderdag, mei 18, 2017

De badproducten van Jo Malone zijn een echte verwennerij! Niet alleen zijn ze heerlijk om te gebruiken, ze staan ook nog eens heel mooi in de badkamer. Ik heb ondertussen wel een paar favorieten, Peony & Blush Suede en Lime Basil & Mandarin die ik telkens weer opnieuw koop. 

De nieuwste telg in mijn collectie is English Pear & Freesia, een sensuele frisse geur van pasgerijpte peren, omhuld met de geur van witte fresia's. Wie een beetje schrik heeft van de combinatie fruit & bloemen hoeft niet te vrezen. De geur kreeg namelijk ook amber, patchoulie en houtnoten mee zodat het geheel zachter wordt. Voor mij is de combinatie in elk geval geslaagd.   


Van een groot aantal geuren (de meeste zelf) zijn er ook badproducten beschikbaar, gelukkig ook van English Pear & Peony. White Jamin & Mint is bijvoorbeeld enkel verkrijgbaar als cologne of geurkaars. Jammer, want deze had wel lekker geweest als Body Wash!

De Body & Hand Wash kan zowel voor de handen als het lichaam gebruikt worden. Als handzeep vind ik hem te duur, ik gebruik hem dus enkel onder de douche of in bad. Iets meer geconcentreerd en dus een echte geurbeleving is de Badolie. Deze badolie heeft dezelfde verrukkelijke English Pear & Freesia geur, is niet overdreven vettig maar maakt de huid achteraf wel superzacht. Voor een echt me-time moment!   



Jo Malone is o.a. verkrijgbaar bij Parfuma Antwerpen 
en sinds kort ook bij Inno (Nieuwstraat Brussel)


- Body & Hand Wash: 30,00
- Bath Oil: €51,00


0 reacties