INSTAGRAM #APRIL '17

maandag, mei 08, 2017

Bobbi Brown Inno Nieuwstraat

Het voorjaar is voor velen zowat de mooiste periode van het jaar. Stilaan komt de natuur op gang en wordt alles terug een stukje groener in de tuin. Niet voor niets mijn favoriete seizoen! Voor Pasen haalde ik alvast de nodige decoratie boven, een chocolade haas vergezeld van enkele bloesemtakken (1.) uit eigen tuin. Poes Vicky (2.) op een luie zondagmiddag. De maand april (3.) kende helaas ook minder goede momenten. Zo moesten we totaal onverwacht afscheid nemen van mijn grootvader. Het gemis is enorm...

In april liet ik jullie al een nagellakkleur uit de Long Lasting collectie van Hema zien, deze Bubbly Bubblegum (4.) is ook een aanrader. Snel op de blog! Het waren er niet veel maar toch hebben we in april enkele dagen mooi weer gehad... Tijd voor een Latte Macchiato & Vogue (5.) op het terras! Tijdens een bezoekje aan het Nederlandse Sluis ontdekte ik dit leuk winkeltje waar ze superfood & vers gebrande noten verkopen (6.).

Onze laatste uitstap naar het Thais restaurant eindigde met een lekker stukje jasmijntaart met vers fruit (7.). Heerlijk! Vers geplukte seringen (8.) uit de tuin, ook dat is genieten! Bobbi Brown (8.) opende recent een counter in Galeria Inno (Nieuwstraat - Brussel). Ook Jo Malone heeft hier sinds kort een eigen stekje, dat wordt dubbel genieten tijdens de lunchpauze! Binnenkort trouwens ook in Galeria Inno Antwerpen. 


0 reacties