HEMA LONG LASTING NAILPOLISH '108 BUBBLY BUBBLEGUM'

vrijdag, mei 12, 2017

Hema Long Lasting Nailpolish '108 Bubbly Bubblegum'
Een nagellakkleur die nooit verveelt, is roze! Mijn collectie telt ondertussen heel wat nuances, van zacht pastelroze tot fel fuchsia roze. Vandaag toon ik jullie de nagellak Bubbly Bubblegum uit de Long Lasting collectie van Hema

Bubbly Bubblegum is een vrolijke, roze snoepjeskleur met koele ondertoon. Vind je pastelroze snel saai of fuchsia te heftig, dan is dit een leuk alternatief.

Hema Long Lasting Nailpolish '108 Bubbly Bubblegum'
Hema Long Lasting Nailpolish '108 Bubbly Bubblegum'
De lak heeft een crème finish en dekt bijzonder goed. Wel vooraf een goede base coat gebruiken! Als ik Bubbly Bubblegum vergelijk met Cheerful Cherry die ik eerder postte, is de textuur van deze iets dikker. Dat komt omdat Cheerful Cherry een crelly finish heeft.

Net als Cheerful Cherry lakt Bubbly Bubblegum heel netjes dankzij het peddelvormig kwastje. Doordat het kwastje wat is afgerond kan ik heel precies tot bij de nagelriem. Op de foto draag ik geen top coat zodat jullie de glanzende finish van de nagellak kunnen zien.     

Hema Long Lasting Nailpolish '108 Bubbly Bubblegum'
De houdbaarheid is ook hier heel goed, Bubbly Bubblegum blijft zo'n drie, vier dagen mooi. Ik ben echt fan van de lakjes uit de Hema Long Lasting collectie, zeker voor hun prijs! Alleen jammer dat ze wat meer tijd nodig hebben om uit te harden dan andere. Voor de rest hoor je mij niet klagen!

Zijn jullie fan van dit soort kleurtjes? 

Hema Long Lasting Nailpolish: € 2,50


1 reacties