DIOR VERNIS 'MAJESTY 244'

zaterdag, mei 20, 2017

Dior Vernis 'Majesty 244'

Een nagellak die ik op een zonnige dag als vandaag graag bovenhaal, is Majesty van Dior. De kleur is fris en heeft alles om je handen te doen stralen. Hij werd al een tijdje geleden uitgebracht - meer bepaald met de King of Colors collectie van twee lentes geleden - maar dat mag je niet weerhouden om verder te scrollen en kennis te maken met deze schitterende kleur.

PS: Met een beetje geluk vind je hem misschien nog terug in je plaatselijke parfumerie. 


Dior Vernis 'Majesty 244'

Dior Vernis 'Majesty 244'
Majesty is een perzikroze kleur zonder shimmer. De kleur dekt perfect en na twee lagen krijg je precies dezelfde kleur als in het flesje. De kleur is zacht en subtiel en heeft de perfecte balans tussen roze en perzik waardoor hij echt iedereen goed staat.

De houdbaarheid van de Dior nagellakken is ronduit schitterend. Voor optimaal plezier én een prachtige spiegelglans werk ik graag af met de Dior Top Coat Abricot (nog steeds mijn favoriete top coat). Een top duo!


Dior Vernis 'Majesty 244'
Dior Vernis 'Majesty 244'
Majesty in close-up, een plaatje! 


Dior Vernis 'Majesty 244'
Dior Vernis 'Majesty 244'
Hier draag ik twee laagjes Majesty, afgewerkt met de Dior Top Coat Abricot. Ik heb vooraf eerst Fill The Gap van Essie aangebracht, dit is een primer die voor een egale basis zorgt. Tot hiertoe bevalt hij mij wel. Ik test deze primer nog even verder uit maar er komt zeker nog een review van. 

Wat vinden jullie van Majesty?

Fijn weekend allemaal!

0 reacties