YVES SAINT LAURENT - LA LAQUE COUTURE '74 ROUGE OVER NOIR'

vrijdag, april 14, 2017

Yves Saint Laurent La Laque Couture '74 Rouge Over Noir'

De nagellakken van Yves Saint Laurent kregen enkele jaren geleden een compleet nieuwe formule. Ook het kwastje kreeg een nieuwe vorm. Niet zo lang geleden maakte ik er kennis mee en vandaag laat ik er al eentje aan jullie zien. La Laque Couture in de kleur 'Rouge Over Noir'. 

Yves Saint Laurent La Laque Couture '74 Rouge Over Noir'
Yves Saint Laurent La Laque Couture '74 Rouge Over Noir'
'Rouge Over Noir' is een donkerrode, bijna wijnrode kleur. Hij werd uitgebracht in de herfst van 2016 dacht ik, maar is nog altijd verkrijgbaar. Naast deze 'Rouge Over Noir', zijn er nog twee kleuren uitgebracht: 'Noir Over Noir' en 'Noir Over Fuchsia', ook heel mooi!

De formule van 'Rouge Over Noir' is heel goed en droogt supersnel! De kleur dekt al na een laagje maar persoonlijk breng ik er liever twee aan omdat de kleur dan intenser wordt. 'Rouge Over Noir' is zo'n kleurtje dat iedereen zou moeten hebben. Staat altijd chic, ongeacht je outfit. Wie 'Rouge Noir' van Chanel net iets te heftig vindt, zal 'Rouge Over Noir' van Yves Saint Laurent zeker kunnen bekoren.  

Yves Saint Laurent La Laque Couture '74 Rouge Over Noir'
Is 'Rouge Over Noir' een unieke kleur? Wellicht niet maar het brede, peddelvormige kwastje en de superglossy finish zorgen er wel voor dat ik deze 'Rouge Over Noir' van Yves Saint Laurent net iets vaker gebruik.

Yves Saint Laurent La Laque Couture '74 Rouge Over Noir'

La Laque Couture van Yves Saint Laurent is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs:  24,90 


0 reacties