TRAVEL ESSENTIALS FOR ♥ SICILY

donderdag, april 13, 2017


Over een tweetal maanden vertrek ik voor een weekje naar Sicilië! Geen drukke citytrip dus dit jaar, wel een zonnige bestemming waar we hopelijk een beetje kunnen ontspannen. Het klinkt allemaal nog wat veraf, toch ben ik al volop aan het aftellen. Ik heb er alvast heel veel zin in!

Als ik denk aan Sicilië, denk ik meteen aan de vele mooie zandstranden die het eiland rijk is en daar hoort natuurlijk een trendy strandtas (1.) bij. Dit rieten exemplaar van Women'secret is precies hetgene ik zoek (Women'secret Beach Basket: € 29,99). Niets staat zo mooi bij een zonnige teint als een koraalrode lip. De nieuwe Lip Balm (2.) uit de Tom Ford Soleil collectie is er zo eentje (Tom Ford Soleil Lip Balm 'Neotropic':  30,00). Nieuw bij Chanel en hopelijk ook snel in mijn make-up tas: deze prachtige bronzer Les Beiges Healthy Glow Luminous Colour (3.) uit de Cruise Collectie Les Indispensables de l'été: € 51,00.

Onmisbaar op vakantie (en eigenlijk het hele jaar door): Joico K-PAK Deep Penetrating Reconstructor (4.)€ 30,20. Een herstellende verzorging die het haar beschermt, voedt en kleurverlies tegengaat. Al jaren een persoonlijke favoriet! Nog niet in België verkrijgbaar (volgt snel!) is deze nieuwe Long-Wear Waterproof Liner (5.) van Bobbi Brown. Verkrijgbaar in 8 kleuren. Na een dagje strand is een hydraterende spray voor je gezicht geen overbodige luxe. De Balance Antioxidant Hydration Spray (6.) van Jane Iredale kalmeert en voedt niet alleen de huid, het helpt ook de pH een olieproductie in de huid te balanceren.


Verkrijgbaarheid:
- Women'secret: zie online voor adressen
- Tom Ford Beauty: Parfuma Antwerpen
- Chanel: parfumerie en Chanel E-Boutique
- Joico: Joico-kapper
- Bobbi Brown: Parfuma Antwerpen, Bobbi Brown Store Antwerpen en Brussel
- Jane Iredale: Parfuma Antwerpen


(Bron foto Sicilië) 


1 reacties

  1. Oh, een weekje naar de zon, zalig! Ik ben zelf ook gevallen voor een product uit de Tom Ford zomercollectie (die highlighter) en ik had nog nét het laatste exemplaar van Parfuma :D

    BeantwoordenVerwijderen