♥ HEMA NEON NAILPOLISH 'PINK'

zondag, april 02, 2017

Hema Neon Nailpolish
Liefhebbers van neon nagellak kunnen deze zomer hun hartje ophalen bij Hema. Het merk bracht onlangs zes verschillende kleuren uit waarvan ik er jullie vorige week al eentje liet zien. Vandaag laat ik jullie de andere kleur zien.

De nagellakken hebben geen kleurnaam of nummer, dus ik noem hem maar neon roze. Net zoals de andere koraalroze kleur, heeft ook deze een semi-transparante finish.

Hema Neon Nailpolish
Hema Neon Nailpolish
De formule van deze neon roze kleur heeft dezelfde aangename textuur als de koraalroze kleur en droogt mat. Ik heb de indruk dat deze kleur ook iets dekkender is. Op de foto heb ik geen base coat aangebracht maar mocht je voor een intens neon effect willen gaan, raad ik je aan om vooraf de speciale base coat te gebruiken die Hema hiervoor speciaal heeft ontwikkeld. Wel heb ik afgewerkt met een glanzende top coat. 

Hiermee krijgt de kleur niet alleen een prachtige glans maar wordt ook de houdbaarheid een stuk verlengd. Niet overbodig als je weet dat dit soort lakjes sneller chippen, althans toch bij mij. 

Hema Neon Nailpolish
Hema Neon Nailpolish
In de vorige neon nagellakpost schreef ik het al, het borsteltje is een echte aanrader! Het peddelvormige kwastje laat toe om tot dicht bij de rand te lakken zonder geknoei. Ook hier is de droogtijd weer super! Wellicht een van de redenen waarom ik zo van dit soort lakjes hou.

Beide kleuren vind ik echt super, ik kan eigenlijk maar moeilijk kiezen. Jullie?

Hema Neon Nailpolish
Ook al is de houdbaarheid van dit neon lakje niet zo goed (de lak chipt bij mij namelijk al na een dag of twee), de kleur en de snelle droogtijd maken veel goed!


Hema neon nailpolish: € 3,50 



0 reacties