ÉCRITURE DE CHANEL - EYELINER PEN '10 NOIR'

donderdag, april 27, 2017

Écriture de Chanel - Eyeliner Pen '10 Noir'

Na mijn twee reviews over La Ligne de Chanel en de recent uitgebrachte Calligraphie de Chanel zal het jullie wel duidelijk zijn, ik ben gek op eyeliner en gebruik het liefst elke dag! Mijn nieuwste aanwinst is deze Écriture de Chanel, een eyeliner in penvorm. In tegenstelling tot de twee andere eyeliners is Écriture de Chanel verkrijgbaar in twee kleuren: '10 Noir' en '20 Brun'. Ik heb de zwarte kleur.

De eyelinerpen Écriture de Chanel heeft een zachte, vilten punt waarmee je makkelijk langs de wimperrand kan tekenen. Een fijn lijntje of eerder zwaar aangezette lijn? Alles kan, aan jou de keuze. Hij werkt zo fijn en precies dat je ook prima tussen je wimpers kan werken voor een intense oogopslag. 


Écriture de Chanel - Eyeliner Pen '10 Noir'
Écriture de Chanel - Eyeliner Pen '10 Noir'
De vilten punt van de eyelinerpen is zacht maar toch stevig genoeg om een strak lijntje neer te zetten. Ondanks het feit dat ik de eyelinerpen nu toch al even in gebruik heb, blijft de punt mooi stevig. Ook de vloeistof blijft mooi uit de vilten punt vloeien.

De formule is niet waterproof maar wel langhoudend. Aan het einde van de dag zit de eyeliner nog steeds mooi op z'n plaats. Je moet natuurlijk niet constant in je ogen wrijven. Doordat Écriture de Chanel zo gepigmenteerd is, krijg je al na een enkel lijntje die mooie gitzwarte kleur

Je hoeft de kleur dus niet op te bouwen zoals bij sommige eyelinerpennen wél het geval is. Het enige wat me een beetje stoort is dat de kleur glanst. Daardoor oogt de kleur wat harder, vind ik.


Écriture de Chanel - Eyeliner Pen '10 Noir'

Ik gebruik de Écriture de Chanel eyelinerpen graag als het 's morgens snel moet gaan. Hij is natuurlijk ook handig om mee te nemen. Heb ik iets meer tijd dan blijft La Ligne de Chanel nog altijd mijn allergrootste favoriet! (Zie artikel hier) #eeuwigeliefde

Écriture de Chanel is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs: € 33,90








0 reacties