'MY LIFE IN 20 QUESTIONS' TAG

vrijdag, maart 10, 2017


Heel af en toe een persoonlijke tag op de blog? Moet kunnen... Deze 'My Life in 20 Questions' tag vond ik zelf heel leuk om te lezen bij anderen, dus besloot ik hem zelf ook in te vullen.

1. Favoriete kleur?
Roze! De kleur heeft iets onschuldigs en romantisch. Hij is er in vele gradaties die ik allemaal wel mooi vind. Ik kies heel vaak voor roze op mijn nagels en ook in de tuin vind je bij mij veel roze terug.

2. Favoriet getal?
9

3. Droomjob?
Iets waarin ik mijn creatieve vaardigheden volledig kan ontplooien.

4. Waar zie jij jezelf wonen in je eentje?
In een gezellig en comfortabel appartementje middenin het groen. Al blijft Parijs ook nog steeds een favoriete bestemming!

Travel
5. Favoriete manier om te reizen?

Het vliegtuig blijft mijn favoriet. Het vele wachten is minder leuk maar wordt mooi gecompenseerd met de vele duty-free shops.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Shoppen en reizen! Al kan ik evengoed genieten van een goed glas rode wijn op de bank, of een rondje lopen in de natuur.

Dries van Noten
7. Favoriete kledingwinkel?
Eén van mijn favoriete winkels is Dries van Noten in Antwerpen, maar ik kan evengoed mijn ding vinden bij Max Mara, A.P.C. of H&M. Ook Mango en Promod hebben de laatste jaren toffe dingen. Merken combineren blijf ik het leukste vinden.

8. Van welke band zou je graag een concert bijwonen?
Oscar and the Wolf, zonder twijfel.

9. Favoriete thee?
Earl Grey, mét een vleugje melk...


10. Verzamel je iets?
Ik ben altijd al gefascineerd geweest door het merk Chanel. Het is een van de weinige merken die trouw blijft aan hun oorspronkelijke logo en verpakking. Vooral dat tijdloze en stijlvolle trekt mij aan. Naast een uitgebreide collectie Le Vernis heb ik ook een zwak voor de make-up tasjes en miniaturen van dit merk.

11. Ik kan niet slapen zonder?
In de winter kan ik echt niet zonder kousen. Heb ik ze toevallig vergeten aantrekken dan doe ik 's nachts geen oog dicht.

Chanel make-up
12.. Favoriete make-up merk?
Ik heb verschillende favoriete merken maar ik merk dat ik de laatste tijd voornamelijk make-up van Chanel en Bobbi Brown koop.


Ladurée macarons
13. Favoriete lekkernij?
Macarons! Ik vind die van Ladurée nog steeds de beste.

14. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Een deel daarvan zou ik investeren in een appartement of huis. Ik zou er ook een mooie verre reis mee maken, samen met de familie want die mogen natuurlijk ook delen in de pret. Ook schenkingen aan dierenasiels of organisaties die zich inzetten voor verwaarloosde en mishandelde dieren staan bovenaan het lijstje.


15. Favoriete seizoen?
De lente! Alles lijkt dan wel te ontwaken. Op een mooie lentedag kan het al aangenaam vertoeven zijn op het terras en zijn de temperaturen nog niet te hoog.

16. Slaap je met de deur open of dicht?
Altijd open, ik zou het benauwd hebben mocht de slaapkamerdeur dicht zijn.


17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Bloggen is voor mij niet alleen een grote uitlaatklep, het laat me ook toe volop te experimenteren en nieuwe dingen te ontdekken die ik graag met jullie deel.

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Nee, vroeger wel maar dat heb ik opgezegd.

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00:00 uur?
Zzzz....

Jo Malone Cologne Peony & Bush Suede
20. Favoriete parfum?
Jo Malone Peony & Blush Suede vind ik nog altijd lekker ruiken! Ik gebruik hem praktisch dagelijks.

Fijn weekend iedereen!

0 reacties