♥ HEMA NEON NAILPOLISH CORAL PINK

vrijdag, maart 24, 2017

Hema Neon Nailpolish
Felle neonkleuren op de nagels zijn weer helemaal in het komende seizoen. Elk jaar zijn ze wel terug te vinden bij een aantal merken en dit seizoen kwam ik ze toevallig tegen bij Hema. In totaal zijn er - als ik me niet vergis - 6 verschillende kleuren verkrijgbaar. Er is ook een speciale neon basecoat en topcoat uitgebracht, die voor een betere kleurintensiteit en glans zorgt.

Ik kocht twee kleuren, neon roze en neon koraalroze, de laatste laat ik jullie vandaag zien. De nagellakken hebben geen kleurnummer of naam meegekregen, da's een beetje jammer vind ik. 

Hema Neon Nailpolish
Hema Neon Nailpolish
Zoals wel vaker het geval bij neon nagellak heeft ook deze koraalkleur een semi-transparante finish. Heb je een zichtbare witte nagelrand, dan zal die doorschijnen. Mij stoort het niet aangezien ik mijn nagels meestal vrij kort houd, maar het is misschien wel iets waarmee je rekening moet houden.

De formule - die wat weg heeft van een jelly - is perfect moet ik zeggen! Niet te dun of te dik waardoor de lak zich mooi en netjes laat aanbrengen. Ook het borsteltje is een meevaller. Die is vrij plat en iets breder, een beetje zoals die van Dior en Yves Saint Laurent. Opvallend is hoe snel de lak droogt! 

Hema Neon Nailpolish
Hema Neon Nailpolish
Net zoals bij de meeste neon nagellakken, droogt ook deze mat. Hou je niet van deze finish dan kan je de kleur afwerken met een glanzende topcoat. Op de foto hierboven zijn twee lagen aangebracht en afgewerkt met een topcoat.

Is er dan geen enkel minpuntje aan dit prachtig lakje hoor ik je vragen? Dat is er wel... de houdbaarheid! Die kan namelijk beter. Na een dag of twee beginnen de randen een beetje te chippen, maar ook dat is weer eigen aan dit soort lakjes.

Hema neon nailpolish: € 3,50 
neon basecoat of topcoat: € 2,50 


1 reacties

  1. Wat een gave kleur, jammer alleen dat hij niet zo lang blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen