CALLIGRAPHIE DE CHANEL EYELINER 'HYPERBLACK'

woensdag, maart 15, 2017

Calligraphie de Chanel Eyeliner 'Hyperblack'

Wanneer Chanel een nieuwe eyeliner uitbrengt, kan ik niet anders dan hem zo snel mogelijk uitproberen! Want naast mascara is eyeliner een make-up product dat ik zo goed als elke dag gebruik. Voor mij moet een eyeliner aan een aantal zaken voldoen. Zo vind ik het belangrijk dat hij makkelijk is in gebruik, een goede houdbaarheid heeft én dat je er heel precies mee kan werken. Iets waar mijn geliefde La Ligne de Chanel Duo Eyeliner absoluut de hoogste punten scoort!  

Calligraphie de Chanel Eyeliner 'Hyperblack'
Calligraphie de Chanel Eyeliner 'Hyperblack'
Calligraphie de Chanel is de nieuwste telg in het eyeliner-gamma en zit verpakt in een glazen potje, iets wat we wel vaker zien bij gel eyeliners. De eyeliner is er in slechts één kleur: 'Hyperblack', maar laat dat je niet tegenhouden. De kleur is mooi en intens. Liefhebbers van goed gepigmenteerde eyeliners zullen er zeker van houden! Hij laat zich makkelijk aanbrengen en door zijn smeuïge crème textuur kan je de eyeliner ook heel mooi vervangen, mocht je daarvan houden. Wel snel zijn want de eyeliner droogt snel.

Bij de eyeliner krijg je ook een afgeschuind penseel waarmee je zowel dunne als iets dikkere lijnen kan trekken. De haren van het penseel zijn stevig maar toch zacht genoeg zodat ze mijn gevoelige ogen niet irriteren. Hij brengt de eyeliner eenvoudig en gelijkmatig aan maar met een uiterst precies en dun lijntje heeft hij het wat moeilijker. Wanneer ik een fijn en precies lijntje wil, zal ik dus eerder naar La Ligne de Chanel Duo Eyeliner grijpen. 

Calligraphie de Chanel Eyeliner 'Hyperblack'

Chanel omschrijft Calligraphie de Chanel als een eyeliner die extreem lang blijft zitten en dat kan ik niet tegenspreken. Ook in iets warmere omstandigheden blijft hij netjes op zijn plaats zitten. Vaak beginnen gel eyeliners na verloop van tijd te 'kruimelen' maar deze blijft zijn smeuïgheid behouden. Zeker een pluspunt dus!

Calligraphie de Chanel is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs: € 28,80 

0 reacties