SISLEY PINCEAU POUDRE

dinsdag, februari 21, 2017

Sisley Powder Brush

Er staat ons de komende lente opnieuw veel moois te wachten. Zo lanceert Sisley een volledig nieuwe collectie make-up penselen, vervaardigd uit kwalitatieve synthetische vezels. De collectie is het resultaat van een mooie samenwerking met het gerenommeerde Franse bedrijf Raphaël - meesterkwastenmaker sinds 1793 - en bestaat uit 8 penselen waaronder dit prachtige Pinceau Poudre waarmee ik jullie graag laat kennismaken. 

Net zoals de andere penselen uit de collectie heeft het Pinceau Poudre een mooi strak design en ligt de matzwart gelakte houten steel makkelijk in de hand. Dat het Pinceau Poudre kwalitatief hoogstaand is merk je meteen. De synthetische haren zijn wellicht de meest zachtste ooit! Deze nieuwe generatie van synthetische haren voelt niet alleen bijzonder zacht, ze zijn ook onderhoudsvriendelijk. Bovendien zijn ze ook sterker en minder poreus waardoor ze een lange levensduur hebben.


Het Poudre Pinceau is uitermate geschikt om los of compact poeder mee aan te brengen. De borstelkop is rond van vorm en heeft een ideale grootte, vind ik. De haren zijn ongelooflijk zacht, toch heeft het penseel voldoende densiteit wat hem ook geschikt maakt om bronzer aan te brengen. 

Doordat de haren van het penseel vrij dicht bij elkaar staan, heb ik de indruk dat hij los poeder nét iets dekkender aanbrengt. Iets wat ik makkelijk kan voorkomen door minder poeder op te nemen. Zachtheid is wellicht z'n sterkste troef, toch wil ik ook benadrukken dat ik tot hiertoe geen last heb gehad van uitvallende haren. Niets is immers zo vervelend als een make-up kwast die haren verliest.   

Sisley Powder Brush
Kortom, ben je op zoek naar kwalitatieve make-up penselen dan kan ik je het Pinceau Poudre van Sisley zeker aanraden. 

De volledige collectie make-up penselen is verkrijgbaar bij de parfumerie.
- Pinceau Poudre: 52,00 
- Pinceau Blush: 44,00 
- Pinceau Fond de Teint: 44,00 
- Pinceau Fond de Teint Fluide: 44,00 
- Pinceau Phyto-Touche: 50,00 
- Pinceau Traceur: 38,00 
- Pinceau Ombreur: 42,00 
- Pinceau Estompe: 42,00 


1 reacties

  1. Mooie foto's. Hij ziet er inderdaad superzacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen