♥ ETOS NAIL POLISH REMOVER

woensdag, februari 08, 2017



De potjes nagellakremover met sponsje binnenin, wie kent ze niet? Ik ben al jaren fan van deze dingen! Ze zijn handig én snel want je hebt geen wattenschijfjes meer nodig. Elk merk heeft er ondertussen wel eentje en zelf had ik die van Bourjois of Sephora standaard in mijn badkamer staan.

Toen ik onlangs in Nederland was, zag ik een gelijkaardig product van het huismerk Etos en nam er meteen twee mee naar huis.
  


De Nail Polish Remover van Etos ziet er hetzelfde uit als die van de meeste andere merken. Binnenin vind je een sponsje dat doordrenkt is met nagellakremover. Het sponsje voelt precies goed, niet te stug of te zacht. Dat laatste kan al eens een minpunt zijn aangezien er dan sneller kleine stukjes loskomen.

Ik vind deze vrij snel werken, enkele keren draaien en de nagellakresten zijn verdwenen. Een bijkomend positief punt - en dat is zeker het vermelden waard - is de geur. Zoals elke nagellakremover ruikt ook deze wanneer je hem gebruikt. Het is echter zo dat wanneer je je vingers uit het potje haalt, er nergens nog een geur te bespeuren valt en dat ben ik nog niet vaak tegengekomen. De geur van de nagellakremover van het merk Kruidvat bijvoorbeeld vind ik echt onaangenaam. Hoe vaak ik mijn handen nadien ook was, de geur blijft hangen, zeer irritant! Deze niet dus. 


Bovendien bevat de Nail Polish Remover van Etos geen aceton, wel verzorgende amandelolie waardoor je hem dagelijks kan gebruiken. Voor de liefhebbers is er trouwens ook een versie mét aceton maar deze zou ik niet echt aanraden wegens te uitdrogend. Zeker als je dit regelmatig gebruikt.

En het goede is, deze kost slechts 1,99 euro! Van een budgettopper gesproken!



1 reacties