DIPTYQUE SCENTED CANDLE 'MIMOSA'

vrijdag, februari 17, 2017

Diptyque scented candle Mimosa

Mijn allereerste Diptyque geurkaars, dat moet Mimosa zijn geweest. Nu, enkele jaren later is het nog steeds grote liefde! Ik heb Mimosa dan ook al een paar keer opnieuw gekocht. De geur kan ik best omschrijven als bloemig, een beetje zoet zelf maar zeker niet té, mocht je daar niet van houden. De aanwezigheid van honing maakt het allemaal iets spannender, zodat het niet de zoveelste 'frisse bloemengeur' wordt. Een mooie combinatie dus die het heel goed doet op een mooie lentedag. 


Diptyque scented candle Mimosa
Als ik me niet vergis, gaat een Diptyque kaars zo'n 60 branduren mee. Dat is heel wat! Bovendien hoeft de geurkaars echt geen ganse dag te branden, een uurtje of twee zijn voldoende om de hele huiskamer lekker te doen geuren.

Wanneer de geurkaars is opgebrand, kan je ze natuurlijk (her)gebruiken om er bijvoorbeeld make-up borstels of wattenstaafjes in op te bergen. De mini's gebruik ik dan weer om paperclips in op te bergen maar je vindt ongetwijfeld nog meer leuke tips en ideeën op het internet.  


Diptyque scented candle Mimosa
"A journey of the senses, it recalls of the French Riviera where mimosas, brimming with scent of hay and honey, dot the hills with the sea in the distance"


Diptyque is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary Antwerpen
en online

Prijs: 46 euro

1 reacties