CHANEL LE VERNIS LONGUE TENUE '584 BLEU PASTEL'

donderdag, februari 23, 2017

Chanel Le Vernis '584 Bleu Pastel'

Van zodra ik de nieuwe lentecollectie Collection Énergies de Chanel online had gespot, wist ik al meteen dat dit lichtblauwe lakje het mijne zou worden... Een lichte, bijna ijsblauwe nagellak had ik nog niet maar daar heeft deze 'Bleu Pastel' nu dus verandering in gebracht. 

Vorige week kreeg ik mijn online bestelling binnen en oh, wat een prachtige kleur! De collectie Énergies et Puretes de Chanel is bij mijn weten (in België) enkel in de Chanel online boutique verkrijgbaar. Dit maakt het lakje dubbel zo uniek!    


Chanel Le Vernis '584 Bleu Pastel'
Chanel Le Vernis '584 Bleu Pastel'
Bleu Pastel is een lichtblauwe kleur met een mooie crème finish. Afhankelijk van het licht zie je ook een minuscule glitter die de kleur naar mijn mening minder vlak maakt, maar die is nauwelijks te zien op de nagels. Heel mooi!

Zoals wel vaker het geval bij pastelkleurige nagellak is ook deze Bleu Pastel er eentje met een gebruiksaanwijzing. Je zorgt er best voor dat je nageloppervlak zo egaal mogelijk is, alleen zo krijg je het mooiste resultaat. Dat kan door vooraf je nagels te polijsten of een ridge filler te gebruiken.  


Chanel Le Vernis '584 Bleu Pastel'
Chanel Le Vernis '584 Bleu Pastel'
Twee laagjes zijn echt wel nodig bij Bleu Pastel, alleen zo krijg je een mooi dekkend resultaat. De lak droogt snel en heeft een mooie glanzende finish. Op de foto heb ik geen top coat gebruikt. Het is een beetje wennen, die lichtblauwe nagellak. Zeker omdat ik meestal voor roze of rood ga maar het wordt ongetwijfeld een kleur die ik vaak zal dragen de komende lente en zomer!


De collectie Énergies et Puretes de Chanel is exclusief verkrijgbaar in de Chanel online boutique.

Le Vernis Longue Tenue: 25,00 


1 reacties