♥ ZARA HOME SALES

woensdag, januari 25, 2017

Zara Home
De koopjesperiode loopt stilaan ten einde... Hét moment bij uitstek als je het mij vraagt om voordelig te shoppen want tijdens deze laatste dagen kan je vaak mooie kortingen scoren. Zo ook bij Zara Home, waar ik altijd graag eens langs ga.


Zara Home
Stoffen kleerhangers zie je misschien niet zo vaak meer maar ik vind ze wel iets hebben. Zara Home verkoopt ze per drie, in alle mogelijke kleuren en stofjes. Deze in wit gestreepte satijnen uitvoering waren afgeprijsd naar 5,99 euro voor de set, geen geld dus!

Jammer dat ze slechts één set op voorraad hadden, anders had ik er zeker nog een paar gekocht.  

Zara Home
Ik was al een tijdje op zoek naar een (zacht en comfortabel) slaapmasker. De meeste die ik tegenkwam waren vervaardigd uit hard, synthetisch materiaal ofwel enorm duur. Dit slaapmasker bestaat voor 50% uit moerbijzijde en 50% katoen en heeft hetzelfde leuke strepenpatroon als de kleerhangers.

Als je op zoek bent naar een comfortabel slaapmasker is dit er eentje dat ik je zeker kan aanraden! En de prijs? Die valt héél goed mee! 2,99 euro in de afprijzing.


Houden jullie van de koopjesperiode?




1 reacties