SISLEY PHYTO-LIP TWIST 'SHEER BALM'

dinsdag, januari 31, 2017

Sisley Phyto-Lip Twist Sheer Balm
Als je me op dit moment zou vragen naar mijn meest favoriete product uit mijn make-up tasje, dan zou het deze transparante Phyto-Lip Twist van Sisley zijn. De XXL potloden met leuke zebraprint waren al een hit en sinds het merk ook met een kleurloze variant kwam, ben ik alleen maar fan!


Sisley Phyto-Lip Twist Sheer Balm
Sisley Phyto-Lip Twist Sheer Balm
Naast de 16 andere kleuren - waaronder 2 matte - heeft Sisley nu dus ook een transparante versie uitgebracht, 'Sheer Balm' genaamd. Deze verzorgende formule bevat een cocktail van plantaardige werkstoffen die de lippen van een transparant glanzend laagje voorziet. 

De balsem legt een transparante film over de lippen en maakt ze soepel en zacht. Op de lippen aangebracht geeft het potlood vrijwel geen kleur. Toch is er een lichtroze schijn te bespeuren, wat de lippen een gezonde gloed geeft en dat vind ik wel mooi. 

Sisley Phyto-Lip Twist Sheer Balm
Sisley Phyto-Lip Twist Sheer Balm
De Phyto-Lip Twist ziet er met zijn zebraprint niet alleen erg leuk uit, hij is ook enorm handig dankzij het draaisysteem. Bovendien hoef je het potlood nooit meer te slijpen.

Kortom, de Phyto Lip-Twist 'Sheer Balm' is het product bij uitstek om je lippen snel even bij te werken!



De Sisley Phyto-Lip Twist 'Sheer Balm' is verkrijgbaar bij de parfumerie.
Prijs: 32,50 euro
  

1 reacties