DIOR VERNIS 'PREMIÈRE 977'

dinsdag, januari 17, 2017

Dior vernis Première 977
Voor een nagellakliefhebber zoals ik is het telkens weer uitkijken naar die ene nieuwe kleur. Regelmatig skip ik er wel enkele (dupes) maar heel af en toe kan ik er niet aan weerstaan, zoals bij de deze kleur uit de Rouge Dior Fall 2016 collectie.

'Première' is een prachtige mauve kleur die me een beetje doet denken aan 'Charivari' van Chanel, maar dan iets lichter. Ik hou wel van dit soort gedempte kleuren, zeker in de herfst en winter.

Dior vernis Première 977
Dior vernis Première 977
Fel of uitbundig kun je deze kleur niet echt noemen, wel heel draagbaar. 'Première' heeft bovendien een mooie crème finish, waardoor de kleur - naar mijn mening - het best tot zijn recht komt.

De lakjes van Dior hebben een sterke reputatie qua gebruiksgemak en houdbaarheid en dat is bij deze kleur niet anders. Lakken gaat makkelijk en snel dankzij het brede, platte borsteltje. Een perfecte dekking na twee lagen én een snelle droogtijd!   

Dior vernis Première 977
Dior vernis Première 977
Wie dit toppertje uit Dior's herfstcollectie alsnog wil bemachtigen, moet misschien even zoeken, de kleur werd namelijk gelimiteerd uitgebracht. 


Hebben jullie een favoriete nagellakkleur dit seizoen?

Eva
xx


1 reacties