CAMÉLIA DE CHANEL & MORE...

dinsdag, januari 24, 2017

Coco Chanel, Camélia de Chanel, H&M, Recourbe Cils de Chanel
Met eindejaar kreeg ik van mijn vriend een aantal prachtige dingen cadeau, waaronder het fel begeerde highlighting poeder Camélia de Chanel, een Chanel wimperkruller en het boek Coco Chanel van Megan Hess. Waarmee kan je een grote Chanel-fan nog meer verrassen? 

Alles samen netjes gepresenteerd op een zwart gelakt dienblad van H&M Home!

Chanel, Camélia de Chanel
Chanel, Recourbe de Chanel
Het prachtige Camélia de Chanel poeder is een highlighter die enkel en alleen op de website van Chanel verkrijgbaar was. Was, want dit pareltje was al in enkele weken uitverkocht! Ik kan niet vertellen hoe blij ik hiermee ben en het feit dat hij limited was maakt het net een tikje specialer! Camélia de Chanel is niet alleen heel mooi om te zien, de kleur is ronduit schitterend! En niet onbelangrijk, heel draagbaar. 

Wisten jullie dat Chanel ook een wimperkruller in het assortiment had? Ik kan me geen leven zonder wimperkruller inbeelden. De wimperkruller van Shu Uemura zit dan ook standaard in mijn make-up tas. En deze van Chanel is al aardig op weg om zijn plaats in te nemen! De Recourbe de Chanel is exclusief verkrijgbaar in de Chanel online boutique

Chanel, Camélia de Chanel
Het boek Coco Chanel is het prachtige werk van Megan Hess, een wereldberoemde mode-illustrator en auteur die voor de meest prestigieuze modehuizen werkt. 

Aan de hand van prachtige illustraties neemt ze ons op een vrolijke manier mee door het leven van Gabrielle Chanel en beschrijft ze hoe het merk is uitgegroeid tot een waar imperium. Een aanrader voor elke Chanel-liefhebber!


Eva
xx


1 reacties

  1. Dat poeder is echt een juweeltje. En dat boek zal ook wel een topper zijn.

    BeantwoordenVerwijderen