2016... & PERSONAL

dinsdag, januari 10, 2017

Hallo iedereen,

Het nieuwe jaar mag dan al volop zijn gestart, toch wil ik jullie graag ook langs deze weg het allerbeste toewensen voor 2017! 2016 was een jaar vol veranderingen, vaak goede maar helaas ook minder goede. Zo ben ik recent veranderd van job en krijgen de plannen om te gaan samenwonen met mijn vriend eindelijk meer vorm.

In 2016 moest ik jammer genoeg afscheid nemen van Leon, mijn grote vriend. Elf jaar lang was hij mijn steun en toeverlaat. Zijn plotse verlies was dan ook een zware klap voor mij. Ik heb er lang over nagedacht of ik al dan niet een kleine fotogalerij zou posten van hem aangezien hij toch een beetje de mascotte was van de blog. Zo waren zijn schattige pootjes of lieve snuit regelmatig te zien in een artikel. Want poseren tussen de vele nagellakken en lipsticks was het liefste wat hij deed.

Om met een positieve noot af te sluiten: 
Vorige week trok ik samen met mijn vriend voor een dagje naar Rijsel. Nog geen solden daar - die beginnen pas op 11 januari - maar ik heb wel een aantal andere nieuwtjes ontdekt! Meer daarover in een volgend artikel!

Tot snel!
xx   

4 reacties

  1. Mooie foto's van Leon, kan me heel goed inbeelden dat het moeilijk was om hem te moeten afgeven :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar, Eva! Afscheid nemen van een trouwe metgezel, het is en blijft moeilijk. Maar ook wij hebben mogen meegenieten van Leon, als dat een troost kan zijn.
    Ik wens je superveel succes in de nieuwe job én het samenwonen!

    BeantwoordenVerwijderen