JO MALONE VITAMIN E LIP CONDITIONER

maandag, oktober 10, 2016

Jo Malone Vitamin E Lip Conditioner

Toen ik enkele maanden geleden in de Jo Malone corner in Brussels Airport liep, kwam ik deze Vitamin E Lip Conditioner van Jo Malone tegen. Vrij onverwacht eigenlijk want Ik had nooit gedacht de lippenbalsem bij ons in België te vinden. Op buitenlandse blogs zie je hem wel vaker voorbijkomen, meestal vergezeld van de meest positieve commentaren. Hoog tijd om hem zelf eens te proberen!


Jo Malone Vitamin E Lip Conditioner
De Vitamin E Lip Conditioner is een rijke, beschermende lippenverzorging die droge en beschadigde lippen voedt. Hij voelt niet zwaar of plakkerig en geeft de lippen een mooie subtiele glans. De textuur is wat aan de dikke kant wanneer je 'm uit de tube knijpt maar eens hij is aangebracht op de lippen voelt hij wel prettig en smeuïg. Ik heb ook de indruk dat hij mijn lippen minder droog en comfortabeler doet aanvoelen.

De lippenbalsem is kleurloos waardoor hij bij zowel mannen als vrouwen in de smaak zal vallen. Echt geparfumeerd kan je de balsem niet noemen, buiten de subtiele geur van honing gerekend die trouwens heerlijk is! Wel jammer dat de geur na een tijdje verdwijnt. Volgens de verpakking zou de Vitamin E Lip Conditioner ook menthol bevatten maar daar merk ik persoonlijk niet zo veel van. Menthol geeft vaak een tintelend gevoel aan de lippen, denk maar aan die van La Mer. Ik vermoed dat deze van Jo Malone eerder een kleine hoeveelheid menthol bevat.

Jo Malone Vitamin E Lip Conditioner
Vind ik de Vitamin E Lip Conditioner van Jo Malone nu een aanrader? Ja! Hij kost misschien iets meer maar eens je hem op je lippen hebt gesmeerd, snap je meteen waarom.   


Ik kocht de Vitamin E Lip Conditioner van Jo Malone 
op Brussels Airport voor ongeveer 23 euro.



1 reacties