♥ INSTITUT ESTHEDERM 'L'OSMOCLEAN GENTLE DEEP PORE CLEANSER'

maandag, oktober 03, 2016

Institut Esthederm L'Osmoclean

De zoektocht naar een efficiënte dieptereiniger is niet altijd een makkelijke opgave, zeker niet als je een gevoelige huid hebt. Toch blijft het een belangrijke stap in mijn skincare routine om zo overtollige talg en onzuiverheden - hoe miniem ze ook mogen zijn - te beperken.

Institut Esthederm L'Osmoclean
Een tijdje geleden ontving ik een sample van L'OSMOCLEAN, een zachte dieptereiniger die de poriën zuiver houdt zonder het ecosysteem van het huidoppervlak aan te tasten. Veel  product bevat zo'n sample natuurlijk niet, toch was ik voldoende overtuigd en besloot mij een full-size aan te schaffen.

Ik denk dat ik het product nu iets meer dan twee maanden gebruik en nog steeds ben ik heel tevreden. De zachte en romige crème bevat geen korreltjes of wat dan ook, hij is aangenaam in gebruik, efficiënt en vooral bijzonder mild voor mijn gevoelige huid. Bovendien geurt hij zalig! Een beetje een tropische bloemengeur, maar subtiel...

Institut Esthederm L'Osmoclean
Institut Esthederm L'Osmoclean
Het gebruik is heel eenvoudig. Je brengt de crème aan op een schone, droge huid en masseert deze vervolgens met kleine cirkelvormige bewegingen tot de crème stroef aanvoelt. Vermijd hierbij de oogomtrek. 

Daarna goed afspoelen met lauw water en je zal merken dat niet alleen je huid zachter en minder vaal oogt maar dat ook de gebruikelijke verzorgingsproducten veel beter worden opgenomen.   

L'Osmoclean Crème Douce Désincrustante
L'Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser
Institut Esthederm raadt aan om de zachte dieptereiniger twee tot drie keer per week te gebruiken,  afhankelijk van de behoefte en de gevoeligheid van je huid. Zelf gebruik ik hem een keer per week, gevolgd door een masker en dat werkt prima voor mij.


L'Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser is o.a. verkrijgbaar bij iU en 
Institut Esthederm-schoonheidsinstituten.

Prijs: 26,80 euro (iU) - 75 ml



1 reacties