FAVORITES: 'OCTOBER '16'

zondag, oktober 23, 2016


De maand oktober is dé maand bij uitstek om de leukste kerstcadeaus te scoren. Traditiegetrouw pakken rond deze periode heel wat merken uit met hun kerstcollectie, vergezeld van een aantal interessante sets die geen enkele beautylover wil missen. Deze maand ook heel veel nieuwigheden en limited editions. Dus, aan leuke geschenkideeën geen gebrek dit jaar! 

De nieuwe Chocolate & Wine collectie van Bobbi Brown brengt o.a. deze prachtige Sequin Eye Shadow (1), verkrijgbaar in 4 sprankelende kleuren (limited edition). Perfect voor elk avondtasje, Gucci Swing Leather Card Case (2) 150. Molton Brown verwent ons met een nieuwe geur van vlierbloesem en vetiver 'Vintage 2015'. Shower Gel en Body Lotion (3) 24 en 32€. Het losse poeder 'The Powder' van La Mer (4) 75€ kreeg een nieuwe samenstelling én nieuwe verpakking. Zeker de moeite om eens te bekijken in de parfumerie.

De make-up kwasten van Chanel zijn een aanrader, vind ik. Ik heb er al enkele en deze Pineau Ombreur N°20 (5) 35(exclusief Chanel online boutique) wil ik nog graag aan mijn collectie toevoegen. Nog meer verwennerij zien we bij Jo Malone die er elk jaar in slaagt om de allermooiste geschenksets te creëren. Jo Malone Bathtime Collection (6) 63,29. De nieuwe Collection Libre Synthetic de Chanel bevat drie nagellakkleuren waaronder deze nieuwe Le Vernis '542 Pink Rubber' met mat fluweeleffect (7) 25€ . Helemaal mijn ding!


Verkrijgbaarheid:

-  Bobbi Brown: o.a. Parfuma Antwerpen, Cosmeticary Brussel 
en binnenkort ook bij Planet Parfum Brugge!

- Molton Brown: o.a. Parfuma Antwerpen

- La Mer: o.a. Parfuma Antwerpen en Ici Paris XL

- Chanel: parfumerie en Chanel online boutique

- Jo Malone: o.a. Parfumerie Douglas 
en binnenkort ook Parfuma Antwerpen en Planet Parfum Brugge!



2 reacties

  1. Ik heb het nieuwe La Mer poeder. Pracht van een product, obviously, maar ik heb toch iets matterender nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Eva, van deze geschenkideetjes krijg ik heel veel inspiratie! Mooie selectie.

    BeantwoordenVerwijderen