FAVORITE PINK NAIL POLISHES

vrijdag, oktober 14, 2016

Dior vernis tra-la-la
Wanneer mijn nagels niet in het rood zijn gelakt (all time favorite), kies ik sowieso voor roze. Roze staat niet alleen fris en vrolijk, het is ook een kleur die bij zowat alle outfits past. Want hoe mooi ik zo'n diepe, donkerkleurige nagellak ook vind, gecombineerd met een zwarte outfit - die ik zelf vaak draag - vind ik het resultaat soms te heftig.


Tom Ford Nail Lacquer Pink Crush
Ik heb wel meerdere roze nagellakken maar vandaag toon ik jullie mijn favorieten. Het zijn er vier geworden! 

- Chanel 'Ballerina 167''
- Dior 'Tra-la-la 155'
- Tom Ford 'Pink Crush 05'
- Essie 'Muchi, Muchi' 



Hier zien jullie de 4 verschillende nagellakkleuren in close-up (v.l.n.r.), telkens in twee laagjes, zonder topcoat.

- Essie 'Muchi, Muchi' (pink): een melkwitte, roze kleur met duidelijk een koele ondertoon. Lakt mooi maar heeft wel twee laagjes nodig wil je een egale kleur. Droogt snel en blijft goed zitten.

- Tom Ford 'Pink Crush 05' (ringvinger): een iets lastigere kleur om mee te lakken maar wel heel mooi. Een mooie roze kleur, net geen bubblegum. Een goede basecoat vooraf is noodzakelijk voor een mooi, egaal resultaat. Droogt relatief snel en ook de houdbaarheid is goed.

- Dior 'Tra-la-la 155' (middenvinger): wellicht mijn grote favoriet! Mooie babyroze kleur die super makkelijk lakt en razendsnel droogt. Dekt perfect in twee laagjes zonder typpex effect. Eentje voor als het snel moet gaan.

- Chanel 'Ballerina 167' (wijsvinger):  Nog een topper! Prachtige lichtroze kleur met een vleugje wit. De nieuwe formule zorgt voor een mooie glans en de houdbaarheid is perfect. Droogt snel en streepvrij.



Hebben jullie een favoriet?

De nagellakken van Dior en Chanel zijn verkrijgbaar bij de parfumerie.
Tom Ford o.a. bij Parfuma en Essie bij Di.

- Dior Vernis: 24,35 euro
- Chanel Le Vernis: 23,65 euro
- Tom Ford Nail Lacquer: 35 euro
- Essie: 11,99 euro


2 reacties

  1. Ik kan niet stoppen met kijken naar dat geweldige kitty tasje, joh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, al die mooie roze kleurtjes! Liefde!

    BeantwoordenVerwijderen