ESSIE 'WEDDING COLLECTION'

woensdag, oktober 26, 2016

Essie Wedding Collection 2015
Traditiegetrouw brengt Essie elk voorjaar een nieuwe wedding collectie uit met een aantal limited edition nagellakkleuren. Vaak frisse pastelkleuren die mooi passen bij deze speciale gelegenheid, al zien we heel af en toe ook wel eens een fellere kleur in deze collectie opduiken.

Toen ik onlangs deze drie mini's uit de wedding collectie van 2015 bij Kruidvat zag liggen, kon ik maar moeilijk weerstaan (jullie kennen me wel, nagellakfan). En zo gingen 'hubby for dessert', 'vanity fairest' en 'brides no grooms' mee naar huis. 


Essie Wedding Collection 2015
Essie 'hubby for dessert'
'hubby for dessert'

Een zachte lilakleur met grijze ondertoon en mooi glanzende finish. Het resultaat na twee laagjes stelt me wat teleur. Deze kleur lakt een beetje streperig (zie ringvinger). Drie lagen geven wellicht een mooier en egaler resultaat. 

Essie 'vanity fairest'
'vanity fairest'

Een lichtroze, haast transparante kleur met minuscule fijne glinstertjes. In het flesje lijkt de kleur prachtig, op mijn nagels is het resultaat vrij saai vind ik. Misschien zijn de zilveren glinstertjes beter zichtbaar na drie lagen... 

Essie 'brides no grooms'
'brides no grooms'

Van deze felroze kleur ben ik wel fan. Lakt makkelijk en egaal. De kleur is goed gepigmenteerd waardoor hij perfect dekt bij twee lagen. De mooie glossy finish is ook een pluspunt!


Zijn jullie fan van Essie nagellak of hebben jullie andere favorieten?



2 reacties

  1. Ik ga sowieso voor nude nagels op mijn huwelijksdag. Zo worden mijn verlovings- en trouwring extra in de verf gezet. Nude past ook het mooist bij een witte trouwjurk.

    BeantwoordenVerwijderen