BOBBI BROWN FULL COVERAGE TOUCH UP BRUSH

woensdag, oktober 05, 2016


Bobbi Brown Full Coverage Touch Up Brush

Specifieke kwasten om concealer aan te brengen? Ik heb er nooit iets mee gehad. Niets zo makkelijk als je vingers om aan te brengen, dacht ik. Want waarom zou je investeren in een kwast als je vingertoppen precies hetzelfde werk doen? 

Ik heb in het verleden wel eens een concealerkwast gebruikt - die had trouwens een platte vorm - maar het resultaat stelde me wat teleur. Ik vond dat ik de concealer mooier in de huid kon blenden met mijn vingers dan met een kwast, vooral onder de ogen. 

Bobbi Brown Full Coverage Touch Up Brush
Bobbi Brown Full Coverage Touch Up Brush
Toen Bobbi Brown - ik denk bijna een jaar geleden - met de nieuwe Full Coverage Touch Up Brush kwam, was de interesse meteen groot. Deze nieuwe kwast, een mini versie van de immens populaire Full Coverage Face Brush belooft je dezelfde HD-finish, maar dan kleiner en dus ideaal voor kleine plekjes zoals rond de neus of onder de ogen. 

De Full Coverage Touch Up Brush is een beetje prijzig, 39 euro om precies te zijn. Dat is ook de reden waarom ik hem nog niet meteen kocht. Maar sinds ik hem zelf heb gaat er geen dag voorbij dat ik hem niet gebruik, zo goed vind ik 'm. Het valt me trouwens ook op dat hij regelmatig uitverkocht is, en dat terwijl hij nog niet zo lang verkrijgbaar is.

Volgens de website van Bobbi Brown kan je de Full Coverage Touch Up Brush voor verschillende doeleinden gebruiken. Zo kan je met deze kwast makkelijk concealer of foundation aanbrengen op moeilijk bereikbare plekjes, blenden en buffen. Hij doet het allemaal. De haartjes zijn net zoals bij de grotere Full Coverage Face Brush synthetisch en extreem zacht. 

Bobbi Brown Full Coverage Touch Up Brush
Bovendien is hij makkelijk schoon te maken en snel droog. Maar dat is lang niet de enige reden waarom ik er zo gek op ben. Wanneer ik concealer aanbreng met deze kwast merk ik dat het vooral sneller gaat dan met de vingers. Ook is het resultaat net iets egaler doordat je het product in de huid kan buffen. Ik heb ook de indruk dat ik minder product nodig heb en toch dezelfde dekking verkrijg. 

Ik heb de Full Coverage Touch Up Brush tot hiertoe enkel nog maar gebruikt in combinatie met de Correcteur Perfection Concealer van Chanel. Geen idee hoe hij met andere concealers werkt, maar ik denk dat hij zowel met vloeibare als iets vastere concealers kan gebruikt worden.  


Ik kocht de Full Coverage Touch Up Brush van Bobbi Brown bij Parfuma maar hij is ook verkrijgbaar bij Cosmeticary en in de Bobbi Brown Store.

Prijs: 39 euro



1 reacties