JO MALONE SHOPLOG

dinsdag, september 06, 2016

Wie afgelopen zomer op Brussels Airport was, heeft 'm misschien al gespot: de Jo Malone corner! Een absolute must-stop als je het mij vraagt, want naast het uitgebreide assortiment geurkaarsen en badproducten kan je hier ook terecht voor de verzorgingsproducten uit de Vitamine E collectie. Een gamma dat - voor zover ik me niet vergis - niet verkrijgbaar is bij Belgische Jo Malone-verkooppunten.


Alhoewel ik meestal trouw blijf aan mijn favoriete douchegel Peony & Blush Suede, besloot ik deze keer ook een flesje Jo Malone's klassieker Lime Basil & Mandarin mee naar huis te nemen. Beide komen in een prachtig plastic flesje met handige pomp en bevatten zo'n 250 ml product. 

En dan het hoogtepunt, de Jo Malone Vitamine E Lip Conditioner. Over deze lippenbalsem zijn al veel positieve dingen geschreven. Of ik hem net zo geweldig vind zal nog moeten blijken maar ik houd jullie op de hoogte! #fingerscrossed


De producten van Jo Malone zijn o.a. verkrijgbaar op Brussels Airport,
bij Senteurs d'Ailleurs, Douglas en de Bijenkorf.


Edit: Goed nieuws voor de Jo Malone fans want het merk zal binnenkort 
ook exclusief verkrijgbaar zijn bij Parfuma in Antwerpen!




2 reacties