COLLISTAR INTENSIVE FIRMING CREAM

zaterdag, september 03, 2016

Op vlak van lichaamsverzorging heb ik een aantal favoriete merken. Zo ben ik al jaren fan van de Kiehl's Creme de Corps en heb ik standaard een pot body crème Peony & Blush Suede van Jo Malone in de badkamer staan. 

Zoals jullie weten ben ik altijd wel in voor iets nieuws, hoera voor samples! Zeg maar gerust luxe samples tegen de twee tubes Intensive Firming Cream van Collistar die ik onlangs nog in de parfumerie meekreeg én met veel plezier heb opgemaakt. Ik vond de crème zo goed dat ik al snel een grote pot heb aangeschaft!


Collistar heeft een enorm uitgebreid gamma verzorgingsproducten en is vooral geliefd om hun lichaamsverzorging. Deze Intensive Firming Cream is blijkbaar een populair product en ik zie al meteen waarom. De intensief verstevigende crème voor het lichaam heeft een rijke, vrij vaste maar toch makkelijk uitsmeerbare textuur wat hem uiterst geschikt maar voor massages. 

Meestal ben ik geen fan van te rijke crèmes omdat ik vaak het gevoel heb dat ze op de huid blijven liggen, deze niet. Ik breng de crème 's morgens met licht masserende bewegingen aan en na een tweetal minuutjes is hij helemaal door de huid opgenomen. 

Niet alleen heeft de crème een aangename en super absorbeerbare textuur, naast hyaluronzuur, vitamine E en perzik extract zit hij boordevol unieke bestanddelen zoals plantaardige elastine en creatine die  het onderliggend huidweefsel verstevigt. Altijd mooi meegenomen, toch?

De Intensive Firming Cream van Collistar vind je o.a. bij Ici Paris XL. Voor een pot van 400 ml (woehoe!) betaal je 49,05 euro. Dat is niet niks maar hiervoor krijg je wel 400 ml smeerplezier én is het nog altijd een stuk goedkoper dan mijn geliefde body crème van Jo Malone, die ruim 60 euro kost voor slechts 175 ml.


1 reacties

  1. Heb er gisteren ook al een hele positieve review over gelezen, ik word meer en meer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen