WIN: BOBBI BROWN 'MINI MASK TRIO'!

woensdag, maart 16, 2016


Heeft jouw huid na een lange winter ook nood aan extra verzorging, of wil je het nieuwe Bobbi Brown Mini Mask Trio graag uitproberen? Dit is je kans want ik geef een Mini Mask Trio van Bobbi Brown cadeau aan één van jullie!

In dit setje vind je het Instant Detox Mask (diepe reiniging), het Skin Nourish Mask (intense hydratatie) én het Radiance Boost Mask (eclat) in mini formaat zodat jouw huid er straks op haar best uitziet. Hello spring!



HOE KAN JE WINNEN?

- Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met je naam en adres zodat ik je kan contacteren als je de gelukkige winnaar bent.
- Vermeld in je mailtje waarom jij graag dit Bobbi Brown Mini Mask Trio wil winnen.

De winactie loopt t.e.m. 25 maart 2016 (23u.59), de winnaar wordt persoonlijk verwittigd.



3 reacties

  1. Ik heb het Radiance Boost masker al in full-size, dus ik ga de winactie skippen en iemand anders de kans laten om kennis te maken met de maskertjes. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een mailtje gestuurd hoor. En nu ga ik duimen tot vrijdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen