INSTAGRAM #FEBRUARI '16

woensdag, maart 02, 2016


Februari is de maand bij uitstek om de nieuwe lente- en zomercollecties te ontdekken. Zoals wel vaker het geval is kon ook deze Spring/Summer '16 collectie van Dries van Noten (1) op heel veel enthousiasme rekenen. De mama en ik zijn fan! Koud weer of niet, met dit prachtige Poudre Lumière Originelle van Givenchy (2) haal je toch al een beetje lente in huis. Een leuk merk dat ik de voorbije maand heb ontdekt is Love Stories (3). Toffe lingerie in de mooiste stofjes zonder tuttig te zijn. I Like! Je vindt Love Stories o.a. in Antwerpen (shop) of bij Inno (Brussel - Nieuwstraat).

Deze schattige sandalen van Balenciaga (4) kocht ik vorige zomer. Ze waren best prijzig (ik denk dat ik er een hele week niet goed van was ;)) maar wat zitten ze zalig! Eindelijk kan ik ze binnenkort weer dragen. Bij Inno kocht ik de They're Real mascara (5) van Benefit. Velen zijn er compleet weg van maar een echte match made in haven werd het voor mij niet. Ik vind de mascara niet slecht maar ik mis het volume dat mijn geliefde MF False Lash Effect wel geeft. Ik denk dat mijn zoektocht naar een geschikt dienblad (6) voor flesjes parfum eindelijk ten einde is! Vele vielen uit de boot wegens te glanzend, te mat, te groot... maar deze is perfect. Ik vond hem bij Kruidvat! (Wordt verkocht per set van 2).

Het 3 Pan Palette (7) en de Brightening Brick van Bobbi Brown zijn een plezier om te gebruiken. De doosjes zijn zo stijlvol... helemaal Bobbi! Ik heb de Brightening Brick in de kleur 'Pastel Peach' en vraag me soms af of ik ooit nog zonder kan. De 'knoopjesarmband' of knot bracelet van Les Cleias (8) zat al een tijdje in mijn gedachten. Ik kon alleen niet beslissen of ik nu voor de goudkleurige of zilverkleurige zou gaan... Vriendje lief bestelde ze allebei! Ongeveer een jaar geleden besloot ik om iets aan mijn gewicht (9) te doen. Ik wilde het graag op mijn manier doen zonder dieet of hulpmiddeltjes. Het werd een hele uitdaging om anders - en vooral minder - te eten en te sporten maar het resultaat mag er zijn, vind ik. Ruim een jaar later ben ik nog steeds op hetzelfde gewicht en heb ik meer energie dan ooit!  

4 reacties