DIOR VERNIS 'CORAIL 899'

vrijdag, maart 04, 2016


Vandaag had ik zin om de lente in huis te halen, met een vrolijke kleur op mijn nagels! Koraalkleurige nagellak, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Ik draag dit soort kleuren eigenlijk wel het ganse jaar door, maar met een zomers kleurtje (lees: zelfbruiner) wordt hij nog leuker! 

'Corail' is een koraalrode kleur met een mooie crème finish. Dior bracht de kleur al eerder uit (vorige lente om precies te zijn) maar er zijn nog een aantal verkooppunten waar je 'm kan vinden. Zo niet, dan is 'Pivoine', uit de lentecollectie van dit jaar een heel mooi alternatief.


De nagellakken van Dior hebben een sterke reputatie. Ze dekken goed, drogen snel en hebben een lange houdbaarheid. Een plezier om mee te lakken dus! 'Corail' is iets dikker van textuur dan alle andere Dior lakjes die ik heb wat soms lastig kan zijn als je korte(re) nagels hebt. Just saying!



Dit zijn trouwens twee laagjes, zonder top coat. Wat vinden jullie van dit soort kleurtjes?


Dior Vernis
Prijs: 24,35 


1 reacties