BOBBI BROWN BRIGHTENING BRICK 'PASTEL PEACH'

vrijdag, maart 25, 2016


Een opvallende blush is nooit echt mijn ding geweest, toch niet voor een dagelijkse look. Een frisse, gezonde glow daarentegen, daar zeg ik geen neen tegen want na een lange winterperiode kan mijn huid wel een beetje warmte gebruiken.

Iedereen kent wellicht de populaire Shimmer Brick van Bobbi Brown, een prachtige compact die de huid een hele mooie glans geeft. Voor mij persoonlijk net iets te veel glans en zo kwam ik terecht bij de Brightening Brick, een alles in één product voor een gezonde look, het hele jaar door.



Bobbi Brown's Brightening Brick combineert het warme effect van een bronzer met de frisheid van een blush, precies hetgene wat ik zocht. Het is verkrijgbaar in 6 verschillende kleurencombinaties, gaande van heel licht tot iets meer opvallender. Voor elk wat wils dus.

De Brightening Brick in de kleur 'Pastel Peach' trok meteen mijn aandacht. Het is zo één van die producten die net iets anders zijn dan andere. In eerste instantie zou je denken dat de kleur niets of weinig doet voor je huid maar je merkt wel degelijk een verschil. De 6 kleurtjes die de Brightening Brick telt hebben elk een bijzondere fijne glans, de een al wat meer dan de andere. 

Op mijn eerder lichte huid geeft 'Pastel Peach' vooral een mooie stralende glans en een vleugje kleur maar ik kan mij heel goed inbeelden dat het een prachtige highlighter is voor zij met een iets donkerdere huidtint.



De kleuren van de Brightening Brick waren nogal moeilijk om vast te leggen op foto, maar zo krijgen jullie toch al een idee hoe het eruit ziet op de huid. 

Ik heb de Brightening Brick ondertussen al op verschillende manieren en met verschillende kwasten aangebracht. Persoonlijk vind ik het effect het mooist in combinatie met de Face Blender Brush, omdat die voor een mooie gelijkmatige kleur zorgt. 

Zijn jullie ook zo'n fan van de Bobbi Brown Brightening Bricks?

De Bobbi Brown Brightening Brick is o.a. verkrijgbaar bij 
Parfum Antwerpen en Wijnegem.

- Brightening Brick: 49 
- Face Blender Brush: 45 


2 reacties

  1. Met de Brightening Bricks heb ik nog geen ervaring maar deze lijkt me in ieder geval wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste indruk is in ieder geval goed! 't Is dan ook Bobbi Brown natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen