SISLEY 'SO INTENSE' EYELINER

donderdag, februari 04, 2016


Naast mascara mag ook een goede eyeliner niet ontbreken in mijn make-up tasje! Eentje die ik recent heb ontdekt is deze 'So Intense' Eyeliner van Sisley. Die is - anders dan vele andere eyeliners - gitzwart, ideaal als je daarvan houdt. 

De So Intense eyelinerstift heeft een zeer fijne punt waarmee je heel precies kan werken. Van het allerfijnste lijntje tot een dikke, meer uitgesproken lijn. Deze stift kan het allemaal! 


Opvallend aan deze eyelinerstift is zijn verzorgende formule met vitaminepeptiden, rozenbottelextract en arginine, wat wellicht ook de ietwat duurdere prijs verklaart. Een extract van viooltjes, kamille, provitamine B5 en plantaardige glycerine zorgen er tenslotte voor dat de huid van de oogleden niet uitdroogt en de eyeliner de hele dag goed blijft zitten.  
  


Op mijn hand zie je hoe fijn de eyelinerstift werkt. De kleur is diepzwart, een beetje glanzend wel maar de hechtkracht is echt uitstekend! Althans, dat is toch mijn ervaring. De kleur blijft de hele dag mooi zonder te vervagen. Op de linkse (kleine) foto zie je het resultaat van de eyeliner net aangebracht, rechts heb ik de eyeliner vervaagd. Niet zo makkelijk!

Wat zijn voor mij de minpunten? 
- De prijs! 42,90 € blijft een flinke som voor een eyeliner.  
- Het kleurenaanbod! Een bruine, groene of paarse variant had leuk geweest. Misschien iets voor de toekomst?  



De So Intense Eyeliner van Sisley is verkrijgbaar bij de parfumerie
Prijs: 42,90   


1 reacties