FAVORITES: 'FEBRUARY '16'

woensdag, februari 24, 2016


Urenlang reviews bekijken en favoriete webshops afstruinen... het is ondertussen een favoriete bezigheid geworden, zeker nu de nieuwe lente- en zomercollecties in aantocht zijn. Een overzichtje van de leukste nieuwigheden én mijn persoonlijke favorieten van de maand februari.

Ook al is mijn collectie zonnebrillen vrij uitgebreid, elk jaar opnieuw zie ik wel eentje die ik hebben wil. Deze zag ik onlangs bij Massimo Dutti (1.) en wil ik binnenkort zeker eens passen. (Massimo Dutti - 59,95 €). Mijn vriend en ik zijn volop bezig met onze zomervakantie te plannen. Welke bestemming het dit jaar wordt, daar zijn we nog niet helemaal uit. Alleszins iets zonnigs en dan komt deze zonnehoed van Forever 21 (2.) zeker van pas (Forever 21 - 15 €). De fantasiejuwelen van het Franse Les Cleias (3.) heb ik pas sinds kort ontdekt. Deze goudkleurige 'knot bracelet' (o.a. bij my-jewellery.com) staat heel hoog op mijn lijstje.

Jeans mag het komende seizoen niet ontbreken in je garderobe. Ik werd op slag verliefd op deze 'denim skirt' (4.) van Isabel Marant Etoile (o.a. bij net-a-porter - 220 €). Jullie hebben ze wellicht al gespot, de nieuwe gezichtsmaskers van Bobbi Brown (5.). Ik kan maar niet kiezen tussen het Instant Detox mask, het Radiance Boost mask en het Skin Nourish mask... Gelukkig komt Bobbi Brown met een setje mini's zodat je ze alle drie kan uitproberen. (o.a. bij Cosmeticary - 20 €). Wanneer ik denk aan de lente, denk ik automatisch aan luchtige make-up. Ziet dit Nude Finish Illuminating Powder van Bobbi Brown er niet prachtig uit? (In België verkrijgbaar vanaf maart/april). Niet nieuw maar nog steeds heel erg populair is de Radiance-Plus Golden Glow Booster (7.) van Clarins, een zelfbruiner die je onder je verzorgingscrème mengt voor een zonnig kleurtje op maat. Ik had al de versie voor het lichaam maar naar deze voor het gezicht ben ik eigenlijk ook wel benieuwd! (21,60 €).


1 reacties