CHANEL: LE TOP COAT LAMÉ ROUGE NOIR

maandag, februari 22, 2016

Van alle feestlakjes die ik bezit, en het zijn er heel wat, is Le Top Coat Lamé Rouge Noir van Chanel er eentje die ik het vaakst gebruik. Want ook nu de feestdagen achter de rug zijn blijft deze top coat met delicate gouddeeltjes gewoon leuk om te dragen!


Chanel bracht rond de feestdagen de collectie Rouge Noir Absolument uit waarbij de legendarische nagellakkleur Rouge Noir extra in de kijker werd gezet. Terecht, vind ik want het blijft een bijzonder mooie kleur! 

Ook over de prachtige Le Top Coat Lamé Rouge Noir kan ik alleen maar positief zijn. De kleur, de fijne gouddeeltjes die zich langzaam naar de bodem van het flesje begeven... Heerlijk om te zien!   

Zoals jullie kunnen zien is de top coat licht getint. Hij laat dus een lichte kleurwaas achter mocht je die gebruiken op bijvoorbeeld een lichte nagellakkleur, wat ik persoonlijk een minder goede combinatie vind. Bovenop een donkere nagellakkleur merk je daar uiteraard niets van.

Voor een mooie, gelijkmatige verdeling van de fijne gouddeeltjes kan je best vooraf het flesje goed schudden. De reden waarom ik zo'n fan ben van Le Top Coat Lamé Rouge Noir is dat de gouddeeltjes heel fijn zijn waardoor je ze makkelijk en precies kan aanbrengen. Ze zijn ook niet voelbaar op het nagelbed.   



Op deze foto heb ik twee laagjes Le Vernis Rouge Noir aangebracht, zonder top coat.



Hier draag ik Le Top Coat Lamé Rouge Noir bovenop Le Vernis Rouge Noir.


Le Top Coat Lamé Rouge Noir
Prijs: 24,50 

Le Vernis Rouge Noir
Prijs: 23,50 


1 reacties