CHANEL ♥ LE LIFT EYE CARE FAVORITES

zaterdag, februari 13, 2016


Als het op oogverzorging aankomt heb ik een aantal favorieten, en die zijn allemaal van Chanel. Dat ik een enorme fan ben van de Hydra Beauty ooggel konden jullie hier al zien, vandaag laat ik jullie nog twee andere toppers zien die ondertussen deel uitmaken van mijn dagelijks verzorgingsritueel.



LE LIFT CRÈME YEUX
Le Lift Crème Yeux kocht ik in eerste instantie als oogverzorging voor 's avonds. Ik merkte dat mijn huid - en vooral de zone rondom de ogen - de laatste tijd wat droger aanvoelde. De zoektocht naar een iets rijkere, maar niet vettige oogcrème drong zich aan. Het werd uiteindelijk deze Le Lift Crème Yeux. Nadat ik er enkele samples van had geprobeerd besloot ik deze full size aan te schaffen. 

Een beetje prijzig maar hij is het voor mij helemaal waard. Le Lift Crème Yeux is romig en toch niet vettig. Hij zit boordevol actieve werkstoffen waaronder 3.5-DA, een exclusief voor Chanel ontwikkelde werkstof die doelgericht werkt op de stevigheid van het huidweefsel en de rimpels. Daarnaast pakt hij ook fijne lijntjes en rimpels aan én vermindert hij op termijn wallen en kringen. 

Voor mij is dit de perfecte oogcrème! Hij maakt de huid rondom de ogen een beetje gladder, is niet geparfumeerd en irriteert mijn gevoelige ogen niet. Je kan Le Lift Crème Yeux zowel 's ochtends als 's avonds gebruiken maar omdat ik 's ochtends eerder een geltextuur verkies houd ik deze voor 's avonds.


LE LIFT CONCENTRÉ YEUX
Net zoals Le Lift Crème Yeux richt deze oogverzorging zich op rimpels, versteviging, kringen en wallen. Het bevat eveneens de exclusieve werkstof 3.5-DA dat de oogcontour gladder maakt en een krachtig complex dat de microcirculatie stimuleert.

Wat dit product voor mij zo bijzonder maakt is z'n frisse en niet-geparfumeerde textuur met onmiddellijk gladmakend effect. Le Lift Concentré Yeux biedt dezelfde frisheid als een ooggel terwijl hij ook lijntjes en rimpels aanpakt. Bovendien vormt deze emulsie de ideale basis voor make-up. 



Chanel raadt aan om Le Lift Concentré Yeux 's ochtends én 's avonds, alleen of voor de oogcrème Le Lift Crème Yeux te gebruiken. Zelf gebruik ik de emulsie Le Lift Concentré enkel 's ochtends. 's Avonds gebruik ik dan de oogcrème Le Lift Crème Yeux en dat werkt voor mij prima!




Het volledige gamma Chanel Le Lift is verkrijgbaar bij de parfumerie.


- Hydra Beauty Gel Yeux: 49 
- Le Lift Crème Yeux: 76 
- Le Lift Concentré Yeux: 80 

1 reacties