BOBBI BROWN - PERSONAL 3 PAN PALETTE

maandag, februari 29, 2016


Mijn oogmake-up is nooit opvallend geweest, eerder subtiel en naturel omdat ik vind dat zoiets het best bij mij past. Een streepje eyeliner, wat mascara en enkele basic kleurtjes oogschaduw vind ik op een normale werkdag al ruim voldoende. 

Een make-upmerk dat altijd mooie en natuurlijke looks weet te creëren is Bobbi Brown. Een beetje prijzig soms maar de kleurkeuze is dan ook enorm en de kwaliteit top! Geen wonder dus dat Bobbi's bekende Long-Wear Gel Eyeliner en Skin Foundation SPF 15 al jaren een vaste plaats hebben op mijn make-uptafel! 


Niet zo lang geleden ging ik langs bij Parfuma in Antwerpen. Ik wilde heel graag mijn eigen 3 Pan Palette van Bobbi Brown samenstellen. In zo'n leeg palette met spiegel is ruimte voor 3, 4 of 6 (naargelang het palette dat je kiest) oogschaduw- of blushkleuren die je d.m.v. een eenvoudig kliksysteem in het doosje stopt. Op die manier heb je altijd je persoonlijke kleurenpalet bij de hand.

Persoonlijk hou ik van neutrale oogschaduwkleuren, nude kleuren die je amper ziet maar toch een verschil uitmaken als je ze op hebt. De matte kleur 'Ivory' is ondertussen mijn standaard basiskleur geworden. Hij zorgt voor een mooi canvas en verbergt lichte roodheden (oeps, korte nacht!). Voor de tweede kleur had ik iets meer hulp nodig want vaak kies ik gewoon kleuren uit die te koel zijn voor mij.



Om mijn ogen iets meer te definiëren koos de MUA de kleur 'Taupe'. Deze kleur gebruik ik op het bewegend ooglid dat ik lichtjes vervaag naar boven toe. Ik had eerst een beetje schrik dat de kleur te warm ging zijn maar ik ben blij dat ik me heb laten adviseren door de Bobbi Brown make-up artist. De kleur is mat, heel natuurlijk en slechts een tint of twee donkerder dan mijn eigen huid.

De derde kleur die ik kocht is 'Ballet Pink', een lichtroze glanzende kleur met prachtige gouddeeltjes. Dit is mijn eerste Sparkle oogschaduw van Bobbi Brown en hij bevalt me enorm! Ik weet dat sommigen deze Sparkle Eye Shadows te weinig gepigmenteerd vinden maar dat mag je echt niet tegenhouden om ze te gebruiken. Bovenop een andere oogschaduwkleur is het resultaat namelijk prachtig!




De producten van Bobbi Brown vind je o.a. bij Parfuma Antwerpen & Wijnegem,
Bobbi Brown Store Antwerpen en Brussel.

- 3 Pan Palette: 16,00 
- Eye Shadow: 24,50 
- Sparkle Eye Shadow: 32,00 
- Eye Sweep Brush: 33,00 
- Eye Shadow Brush: 31,00 



2 reacties

  1. Mooi palette! Ik zou eigenlijk ook wel een volledig gepersonaliseerd palette willen waarnaar ik altijd kan teruggrijpen!

    BeantwoordenVerwijderen