SHOPLOG: BOBBI BROWN HOLIDAY GIFT GIVING COLLECTION

vrijdag, januari 15, 2016


De Holiday Gift Giving collectie 2015 was voor mij ongetwijfeld één van de mooiste Bobbi Brown kerstcollecties ooit. Niet te veel bling bling maar toch feestelijk genoeg om de feestdagen - én de dagen erna - met de nodige portie glamour door te komen. Dat ik uit deze collectie een aantal dingen heb gekocht was dan ook vrij voorspelbaar.

Zoals elk jaar vind je in de kerstcollectie van Bobbi Brown een handige beauty case terug. Dit jaar werd het een stijlvolle zwarte uitvoering die ik in geen geval wilde missen. Ok, hij was niet bepaald goedkoop maar zo praktisch waardoor ik z'n prijs al heel snel vergeten ben... Gelukkig maar!  

Ook voor het Caviar Mini Lip & Eye Palette was het meteen grote liefde. Drie neutrale oogschaduwtinten (Ivory, Naked en Caviar) en twee met een subtiel glansje (White Sand en Pink Lilac) waarmee je alle kanten uit kunt. Check ook de mini lip gloss die erbij hoort, hoe leuk is die? Als laatste nam ik ook de Brightening Brick in de kleur 'Pastel Peach' mee naar huis. Deze behoort niet tot de kerstcollectie maar maakt deel uit van het vaste assortiment. Dit handige poedertje doet dienst als blush, highlighter én bronzer, een echte multitasker dus. Een apart artikel hierover volgt nog!


Prijzen:
Beauty Case: 150 
Caviar Mini Lip & Eye Palette: 42 
Brightening Brick: 49 


De producten van Bobbi Brown zijn o.a. verkrijgbaar bij Parfuma Antwerpen en Wijnegem 



3 reacties

  1. Toffe shoplog! Ik vond het ook een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mini palette ziet er mooi uit! Zelf heb ik het oogschaduwpalet en de long-wear eye set uit de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen