JO MALONE: THE PERFECT GIFT!

woensdag, januari 27, 2016

Een tijdje geleden lag er een leuk pakje op mij te wachten... van mijn vriend. Die wist voor mij het perfecte nieuwjaarscadeau uit te kiezen! Blijkbaar was het hem niet ontgaan dat mijn favoriete cologne Peony & Blush Suede van Jo Malone zo goed als leeg was. Hoe lief!

De verrassing was nog groter toen ik ontdekte dat hij naast het flesje cologne ook nog de nieuwe doucheolie met dezelfde heerlijke geur Peony & Blush Suede had gekozen. Van pure verwennerij gesproken...



Voor zij die de nieuwe Shower Oil van Jo Malone nog niet kennen, deze luxueuze olie op basis van zonnebloemzaad, jojoba- en kokosnootolie maakt de huid ongelooflijk zacht zonder ook maar enig spoor van vet na te laten op de huid. De olie verandert namelijk in een zacht schuim bij contact met water. 

Check trouwens het prachtige streepjespatroon op het flesje!  




Ook zin gekregen in wat Jo Malone verwennerij? Je kan sinds kort makkelijk online bestellen bij Parfumerie Douglas. De verzendkosten naar België zijn gratis.


- Jo Malone Cologne 100 ml: 100 
- Jo Malone Shower Oil 250 ml: 36 


3 reacties

  1. Amai, wat een leuk cadeautje zeg! Daar zou ik ook wel super blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zeg, wat goed van je vriend! Zo'n cadeautjes zijn echt heel fijn om te krijgen :-)
    Ik ben fan van hun geurkaarsen, altijd een verwennerij om te branden!

    BeantwoordenVerwijderen