♥ JO MALONE 'GERANIUM & WALNUT BODY SCRUB'

dinsdag, november 10, 2015


De producten van Jo Malone hebben al jaren een ongelooflijke aantrekkingskracht op mij. Niet alleen omwille van hun mooie stijlvolle verpakking maar vooral door hun unieke en verrassende geurcombinaties zoals deze Geranium & Walnut Body Scrub, die ik van mijn zus cadeau kreeg.



De Geranium & Walnut Body Scrub is verrijkt met natuurlijke deeltjes van walnoot en zonnebloemzaad die de huid in alle zachtheid polijsten. De scrubdeeltjes zijn naar mijn menig perfect, niet te grof of te fijn waardoor hij zacht genoeg is voor frequent gebruik. Dankzij de sheaboter voelt de scrub romig aan en laat hij zich makkelijk uitsmeren. Een groot pluspunt voor mij is dat hij geen vettig laagje achterlaat op de huid.

Ook over de verpakking is goed nagedacht! Geen glazen pot maar eentje van plastic die trouwens heel mooi staat in de badkamer. Zo'n plastic pot is niet alleen een stuk veiliger maar ook veel lichter als je hem bijvoorbeeld wil meenemen op vakantie.


De combinatie van de frisheid van geranium en de warmte van walnoot was er eentje waar ik eerlijk gezegd heel benieuwd naar was maar het werkt! Bovendien kan je de scrub met alle andere Jo Malone geuren combineren. 


De Geranium & Walnut Body Scrub van Jo Malone is o.a. verkrijgbaar 
bij Senteurs d'Ailleurs Brussel en Douglas (ook online)

Prijs: 42 € (200 g)



3 reacties

  1. Gotta love Jo Malone! Ik neem altijd iets mee van het merk als ik naar de UK ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, ziet er een zalige scrub uit! Buiten de kaarsen eigenlijk nog nooit iets van Jo Malone gebruikt, trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt zalig! Die geurcombinatie lijkt me echt heel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen