BOBBI BROWN HOLIDAY GIFT GIVING COLLECTION 2015

dinsdag, november 17, 2015





































De feestdagen zijn in aantocht en ondertussen liggen al heel wat kerstcollecties in de winkels. Leuk om te geven én te krijgen zijn de vele cadeautjes uit de Holiday Gift Giving collectie van Bobbi Brown. Op mijn verlanglijstje: minstens één oogschaduwpalette. Ze zien er eigenlijk allemaal prachtig uit, toch geniet het Caviar Mini Lip & Eye Palette lichtjes mijn voorkeur wegens érg draagbaar.

Deze keer geen nagellak in de collectie wat ik wel een beetje mis... Gelukkig zijn er genoeg andere dingen die de moeite zijn zoals de handige Brush Sets, een ideaal kerstcadeau of de Bobbi Brown Beauty Case... Prachtig is hij! Vorig jaar kwam hij uit in het bruin waarvoor ik netjes heb gepast maar in het zwart is hij helemaal mijn ding.




1. Deluxe Cheek & Eye Palette: 80 €
2. Art Stick Trio: 60 €
3. Lip Gloss Trio: 47 €
4. Long-Wear Eye Set: 59 €
5. Shimmer Brick 'Pink': 49 €
6. Mini Brush Set: 70 €
7. Rich Caramel Eye Palette: 55 €
8. Greystone Eye Palette: 55 €
9. Beauty Case: 150 €
10. Bellini Mini Lip & Eye Palette: 42 €
11. Caviar Mini Lip & Eye Palette: 42 €

Niet op foto: Beauty Trunk (249 €) en Travel Brush Set (190 €)


De Holiday Gift Giving collectie is o.a. verkrijgbaar in de 
Bobbi Brown Store Brussel en Cosmeticary (online).

Wat staat er op jullie verlanglijst?



1 reacties

  1. Ik heb de Long-Wear Eye Set en het eye & cheek palette uit de collectie, ben er zo happy mee!

    BeantwoordenVerwijderen