♥ CHANEL: LE VERNIS '679 VERT OBSCUR' & LE TOP COAT

maandag, oktober 05, 2015


Sinds vorige week ligt de prachtige herfstcollectie Les Automnales van Chanel in de winkels. Een collectie waar velen onder ons vol ongeduld naar uitkeken, mezelf inbegrepen! Ook dit seizoen is de collectie meer dan geslaagd, vind ik. Vooral de drie nagellakkleurtjes 'Châtaigne', 'Écorce Sanguine' en 'Vert Obscur' zijn echte eyecatchers! De kleuren zijn tijdloos, elegant en net ietsje anders.



Een kleur waar ik meteen weg van was is Vert Obscur, een donker groen-zwart met een vleugje blauw. Mysterieus en helemaal passend bij de herfst! Vert Obscur is niet alleen mooi om zien, het is ook een plezier om mee te lakken.

De textuur is vrij dun waardoor je heel precies kunt werken. Een complete dekking met een enkel laagje krijg je echter niet, daarvoor zijn twee lagen vereist. Gelukkig droogt de lak heel snel.     



Hou je van donkere kleuren met een glossy finish dan is Vert Obscur zeker de moeite om aan je collectie toe te voegen. Meer zelfs, het is een must-have voor elke nagellakfan! Net zoals bij de meeste lakjes van Chanel is de houdbaarbeid bij Vert Obscur heel goed. Mits ik een goede top coat gebruik kan ik de kleur makkelijk 3-4 dagen mooi houden. 

Wisten jullie trouwens dat Chanel een nieuwe top coat heeft? Le Top Coat belooft nog meer glans en een snellere droogtijd. Klinkt goed, niet? Ik was al fan van hun top coat 'Laque Brilliance Extreme', toch kon ik het niet laten om deze nieuwe variant ook mee naar huis te nemen. 


Voor een uitgebreide review van Le Top Coat is het nog te vroeg, daarvoor wil ik hem eerst nog even testen met andere merken nagellak maar mijn eerste indruk is alvast heel positief. Een artikel hierover hebben jullie dus nog tegoed!



De herfstcollectie Les Automnales is vanaf nu verkrijgbaar.
Le Vernis: 22,20 
Le Top Coat: 23,20 



2 reacties

  1. Fantastisch mooi kleurtje! Ben benieuwd naar je review over de topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen