PERSOONLIJK: LET'S GET VERY PERSONAL TAG

maandag, augustus 03, 2015


Persoonlijke tags krijgen jullie hier niet zo vaak te zien. Toch zijn er altijd enkele die mijn aandacht weten te trekken, zoals deze 'Let's Get Very Personal' tag die ondertussen al door heel wat bloggers werd opgepikt. Ik heb de tag wel een beetje ingekort en de meest relevante vragen eruit gehaald. Hopelijk vinden jullie hem even leuk!


- Wanneer was de laatste keer dat je echt (emotioneel) gebroken was?
Vorig jaar... Ik ben toen terug alleen gaan wonen na een langdurige relatie. Het was niet altijd even makkelijk maar ik heb nog steeds het gevoel dat dit de juiste beslissing was.

- Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend!

- Wat hoor je op dit moment?
'About You' van Sebastian Weikum 



- Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Tien lijkt me veel maar eentje zegt me wel wat. Of ik ooit de grote stap zet zal van de toekomst afhangen. Maar als het hele plaatje klopt en je er allebei wil voor gaan, waarom niet?

- Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Absoluut! Ze weten dat ze altijd op mij kunnen rekenen. 

- Waar denk je op dit moment aan?
Aan alle dingen die ik nog wil realiseren, liefst zo snel mogelijk.



- Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriend.

- Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Rare dingen zoals met mijn vingers spelen of heen en weer lopen wat mij eigenlijk alleen maar nerveuzer maakt. Meestal is het maar van korte duur, zo niet trek ik mijn loopschoenen aan om een stukje te lopen. Helpt altijd!

- Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Vooral interessant! Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen die iets te vertellen hebben of mij iets nieuw kunnen bijbrengen.




- Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja! Kan ook niet anders met al die mooie plannen in het vooruitzicht.

- Zou je gelukkiger zijn als het leven een "rewind"-knop zou hebben?
Goh, misschien... Er zijn altijd wel dingen die ik nu 'anders' zou doen maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Relativeren komt met de jaren, zegt men soms.

- Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik heb de slechte gewoonte om te vaak terug te denken aan het verleden. Dat komt voor een stuk omdat ik sommige dingen maar moeilijk kan loslaten en me dikwijls afvraag of ik de dingen wel goed doe. Toch vind ik er de laatste tijd opnieuw plezier in om over de toekomst na te denken dus ik ben al goed op weg...


- Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik probeer tijdens de week zeker 7 uur te slapen, maar dat lukt niet altijd. Op zondag doe ik er graag een uurtje extra bij. Zalig is dat!

- Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel. Vaak vinden mensen mij gereserveerd, vooral in het begin. Zelf noem ik het eerder voorzichtig. Eens ik de mensen beter leer kennen is van die terughoudendheid maar weinig te merken. 

- Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een bekertje koffie uit de automaat op het werk.



- Hou je van de regen of haat je het?
Ik ben niet zo'n fan van regen. Behalve als ik ga lopen, dan kan een flinke regenbui echt deugd doen.

- Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Toen ik 6 jaar geleden mijn rijbewijs behaalde was de autosnelweg iets wat ik zoveel mogelijk probeerde te vermijden, een beetje uit schrik. Niet dat ik nu zo'n held ben op de weg maar ik kan me ondertussen toch al vlotjes van punt A naar B begeven. Oefening baart kunst dus.

- Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je de film gezien?
San Andreas, met mijn vriend.



- Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde type man valt?
Geen idee. Sowieso geen saaie man maar wel het type dat mij blijft verrassen met de kleinste dingen.

- Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja!... Een donkerblauw kleedje bij Mango en een lange loopbroek voor als het binnenkort kouder wordt.

- Wat doe je morgen?
Morgen is het een normale werkdag, vroeg opstaan dus!



- Houd je van suikerspinnen?
Wie niet? Echt lekker vind ik ze niet maar ze hebben wel iets magisch... Het doet me denken aan mijn kindertijd!

- Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met mijn vriendin. Daar zijn vriendinnen voor ;-)

- Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Neen. Kortstondige relaties zijn niet aan mij besteed.  


- Wat is je stemming op dit moment?
Bezig.

- Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn katten, tellen die ook mee?

- Heb je plannen voor dit weekend?
Yes! Vrijdagavond een feestje en zondag wellicht naar de rommelmarkt.




Vond je de tag leuk, neem hem gerust over!
Eva
xx



1 reacties

  1. Leuke tag! Zoiets lees ik graag. Ik ben net zoals jij trouwens, denken aan wat ik allemaal nog wil doen en hoe ik het zo snel mogelijk kan realiseren, haha. En jaaaa, de kitties tellen zeker mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen