GIVENCHY LE VERNIS #26 'CROISIÈRE SENSATION'

donderdag, augustus 06, 2015


De zon laat zich de laatste dagen van haar beste kant zien. Tijd om nog eens een zomers lakje boven te halen. Een kleur die het altijd goed doet op zo'n zonnige dag als vandaag is 'Croisière Sensation' van Givenchy. Staat trouwens beeldig bij een zongebruinde huid!



Voor liefhebbers van felroze nagellak met een mooie glanzende crème finish is 'Croisière Sensation' zeker een aanrader. De droogtijd is snel en ook de houdbaarheid is goed. Ik kan deze kleur makkelijk een drietal dagen dragen zonder chippen, mits ik een goede top coat gebruik natuurlijk.  

Op de foto draag ik twee laagjes zonder top coat maar eigenlijk geeft een laag ook al een mooi resultaat. Het platte, iets afgeronde kwastje zorgt er ook voor dat je heel precies kan werken. Iets wat zeker handig is als je wat kortere nagels hebt.



Le Vernis Givenchy is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 21,50 




5 reacties

  1. Wat een fleurig kleurtje, ik probeer geen roos meer te kopen, omdat ik er al zo ontzettend veel heb. Ik moet echt voor een ander kleurtje gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje en mooie foto's!

    Welke camera gebruik je?

    Liefs Timeless Elegance

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De camera die ik gebruik is de Sony NEX-3N met F3,5 macrolens ;-)

      Verwijderen